Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده خانواده‌های شهدای مدافع حرم زینبیون پاکستان از ارسال کمک‌های نوع دوستانه این خانواده‌ها طی روزهای اخیر به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نماینده خانواده‌های شهدای مدافع حرم زینبیون پاکستان از ارسال کمک‌های نوع دوستانه این خانواده‌ها طی روزهای اخیر به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نماینده در ادامه صحبت‌ها تصریح کرد: بلافاصله با پیام امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه هر کس به هر نحوی می‌تواند به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کند، به همراه بسیاری از دانشجویان و دوستان پاکستانی با اینکه تازه از سفر کربلا بازگشته بودیم دست به کار شدیم و کمک‌هایی را که توسط خانواده‌های شهدای مدافع حرم زینبیون پاکستان جمع‌آوری شده بود را به مناطق زلزله‌زده رساندیم.
 وی در ادامه افزود: پاکستان همیشه قدردان لطف مردم ایران و امام خامنه‌ای در حوادثی چون سیل ویرانگر پاکستان است و خوشحال می‌شویم که ما هم بتوانیم اندکی از محبت‌های مردم ایران را جبران کنیم.  این امداد رسان پاکستانی گفت: مردم مظلوم شهرک‌های تحت محاصره کفریا و فوعه در ادلب سوریه با برگزاری مراسم ترحیم برای جان‌باختگان زلزله کرمانشاه با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کردند.   وی در پایان اقلام ارسال شده به مناطق زلزله‌زده را آب معدنی، نان، پتو، البسه و وسایل گرمایشی عنوان کرد و گفت: با کمک نیروهای سپاه پاسداران و هلال احمر موفق به پخش کمک‌ها در بین مردم شدیم.
لازم به ذکر است پیش از این دانشجویان و طلاب پاکستانی در مراسم اربعین امسال میهمان موکب دانشجویان جهان اسلام بوده‌اند.              

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور  از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است.

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت : این طرح با هدف مقابله با بی حجابی و برخورد موثر و قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور