Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه دانشمند منتخب در همایش ملی جایزه وقف (جایزه موقوفه بنیاد البرز) هدایای دریافتی خود را شامل ۶۰ سکه بهار آزادی به زلزله‌زدگان غرب کشور اهداء کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دهه وقف، همایش اعطای جایزه ملی وقف پیش از ظهر امروز سه شنبه در تالار مهر سوره حوزه هنری در حالی برگزار شد که ۳ دانشمند منتخب در این همایش هدیه خود را با قدردانی از مرحوم البرز واقف خیر اندیش، به زلزله‌زدگان غرب کشور اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت اهدای جایزه و قدردانی از ۵۴ نخبه علمی کشور ابتدا در بخش نخست از ۴ دانشمند برتر قدردانی به عمل آمد؛ زمانی که دکتر محمد دورعلی به عنوان دانشمند برتر برگزیده جایزه ملی وقف لوح سپاس؛ تندیس و هدیه خود را شامل ۲۰ سکه بهار آزادی دریافت کرد، پشت تریبون حاضر شد و گفت: هدیه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به مردم عزیز این منطقه تقدیم می‌کنم.

تقدیر بعدی از پروفسور ناصر سیم‌فروش بود که این دانشمند کشورمان هم هدیه خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه و مردم داغدار این منطقه اهداء کرد.

دکتر محمدجعفر یاحقی هم سومین دانشمند قدردانی شده این جایزه ملی بود که هدیه خود را به دو دانشجوی زلزله‌زده غرب کشور برای ادامه تحصیل اهداء کرد.

در همایش اعطای جایزه ملی البرز از ۵۴ نخبه علمی کشور براساس نیت واقف خیر اندیش مرحوم حسینعلی البرز قدردانی شد.

هم اکنون بنیاد فرهنگی البرز وابسته به سازمان اوقاف مدیریت موقوفات مرحوم البرز را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد با گاز تریلی هم خراب می‌شوند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زلزله بیخ گوشمان است، گفت: بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد و با گاز تریلی هم خراب می‌شوند.

مهدی چمران در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین با بیان اینکه همه تلاش ما این است که بتوانیم آسایش و آرامش مردم را ایجاد کنیم، تصریح کرد: شما به بنا‌های قدیمی و آثار معماری نگاه کنید و ببینید عمدتا چیز‌هایی باقی مانده که برای مردم بوده است؛ البته برای خود کاخ هم ساختند، اما عمده ساختمان‌های باقی مانده ابنیه‌های عمومی مثل مسجد است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و آبادانی در شهر و کشور برای ما ارزشمند است، تأکید کرد: بسیاری از مشاغل به آبادانی و عمران شهری وابسته است؛ مثلا معمولا ساختمان‌سازی حدود هزار نوع شغل را احیا می‌کند؛ البته ساختمان سازی درست و منطقی می‌تواند موجب رونق مشاغل و حرفه‌های دیگر شود و بیکاری‌ها از بین رفته و کشور آباد می‌شود.

چمران ابراز تأسف کرد که بافت و ساختمان فرسوده در شهر و کشورمان در حالی که خطر زلزله بیخ گوشمان است، زیاد بوده و باید این ساختمان‌ها نوسازی شود و بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد و با گاز تریلی هم خراب می‌شوند.

به گفته وی، باید ساختمان محکم، درست و صحیح برای مردم بسازیم و از هر جهتی کار شایسته است و ثواب دارد چرا که به اقتصاد کشور کمک می‌کند. 

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه یک مدتی کار‌های عمرانی در کشور خوابید و آسیب‌های مالی و اجتماعی زیادی دیدیم و تلاش ما در دوره ششم این است که ساختمان‌سازی درست و اصولی را پیش ببریم، گفت: می‌توانیم با کمک مردمی این مهم را اجرایی کنیم و بایستی به میدان آمده و کار و تلاش کنیم تا مردم در آرامش باشند.

وی در مورد تخصیص اعتبارات گفت: در بودجه سال گذشته شهرداری تهران ۱۰ هزار میلیارد تومان علاوه بر عدد بودجه به اصلاح حمل و نقل اضافه شد و امسال نیز با لطف الهی ۱۵ هزار میلیارد تومان به بودجه حمل و نقل که حدود نیمی از بودجه تهران در سال جاری است را اختصاص دادیم و امید است برای ورود اتوبوس و واگن‌های مترو وزیر کشور گره‌های آخر را باز کند.

منبع: ایسنا

tags # شهرداری تهران سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • فیلم| قدردانی مردم البرز از حمله مقتدرانه سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان
  • چمران: بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد با گاز تریلی هم خراب می‌شوند
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است/ ساختمان‌ها باید نوسازی شوند
  • خطر زلزله بیخ گوش پایتخت
  • زنگ خطر زلزله بیخ گوش تهران!
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است/ ساختمان‌های فرسوده زیادی داریم
  • چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است