Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- دومین همایش تجلیل از فعالان و خادمان نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تجلیل از ۱۲۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش تجلیل از فعالان و خادمان نماز و چهره های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سالن ابن سینا مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.

در این آئین از ۱۲۰ فعال حوزه نماز که در واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعم از واحدهای ستادی و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های مختلف استان فعالیت می کنند، با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سه چهره برتر قرآنی دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، دومین همایش تجلیل از فعالان و خادمان نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حجت الاسلام =مرادیان مسئول دفتر نهاد رهبری این دانشگاه، دکتر شیخیان معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر عباس زاده معاون آموزش، دکتر طاهری کلانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر رحیمی رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد، روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های مختلف استان و دانشجویان و پرسنل فعال در حوزه نماز برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد