Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و نساجی مازندران با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و نساجی مازندران در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک-صفر تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 6 این بازی احسان پیرهادی از نساجی مازندران توانست نخستین گل بازی را به ثمر برساند اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد تا دیدار 2 تیم با تساوی بدون گل پیگیری شود. در ادامه بازی و دقیقه 14 نیز حامد پاکدل برای ماشین‌سازی گلزنی کرد. حملات 2 تیم در ادامه بازی بی‌تأثیر بود و نیمه نخست دیدار با پیروزی یک-صفر تیم میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی نیز متعادل دنبال شد و در حالی که تیم ماشین‌سازی به دنبال به ثمر رساندن دومین گل خود بود، مهرداد عبدی، مدافع ماشین‌سازی دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. عبدی در دقایق 18 و 63 با کارت زرد داور بازی جریمه شد.

نساجی مازندران در دقایق پایانی بازی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما مهاجمان این تیم در باز کردن دروازه مسعود همامی ناکام ماندند. تعویض‌های 2 سرمربی نیز بی نتیجه بود و این دیدار در نهایت با برتری یک-صفر تیم ماشین‌سازی تبریز به پایان رسید. با این پیروزی، تعداد برد‌های خانگی ماشین‌سازی به عدد 3 رسید.

انتهای پیام/

R7887/P41362/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید

ناصر سودانی گفت: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

ناصر سودانی، کارشناس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص میزان تاثیرگذاری طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی برای کنترل مصرف گاز بخش خانگی گفت: شدت مصرف گاز در کشور ما خیلی بالاست. کشور‌هایی مثل چین و هند که جمعیت بیشتری نسبت به ما دارند، سطح مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین‌تر است. ما در فرهنگ سازی کوتاه آمده‌ایم و باید این مسئله را جدی بگیریم و شیوه‌هایی را اجرایی کنیم تا مردم در مصرف خود جدی‌تر عمل کنند.

 

این کارشناس انرژی افزود: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا به این ترتیب جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

 

سودانی در ادامه بیان کرد: در کشور ما گاز به قیمت بسیار نازلی به مردم تخصیص پیدا می‌کند، زیرا شامل یارانه پنهان انرژی می‌شود، ولی وقتی سطح مصرف گاز دسته بندی شود و افراد بر اساس میزان مصرف خود قبض گاز بپردازند، قطعا متوجه ارزش آن خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در این شیوه هر چه سطح مصرف گاز خانوار‌ها بالاتر برود به همان میزان دریافت یارانه انرژی آن‌ها کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده