Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مجموعه تلویزیونی محکومین بازیگران جدید گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال اپیزودیک محکومین به تهیه کنندگی بهروز مفید، از تولیدات نمایشی جدید شبکه یک سیما است که برای تسریع در روند تصویربرداری و رسیدن به پخش، همزمان با دو گروه کارگردانی در حال ضبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است 22 قسمت از سریال توسط سیدجمال سید حاتمی و هشت قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شود.

 

امیرحسین رستمی، حشمت آرمیده، عنایت بخشی و محمد فیلی بازیگرانی هستند که به تازگی به تیم حسین قناعت و آشا محرابی برای بازی در این سریال، به گروه سید جمال سید حاتمی پیوسته اند. موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

 

 


مجموعه تلویزیونی محکومین کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در دی ماه در دست تولید است.

 

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه