Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: اتحادیه قرآنی مردمی سازمان دارالقرآن الکریم کشور تا پایان سال جاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادغام می شود.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل ، مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در نشست با اعضای سه مجمع قرآنی، خیرین، قرآنیان و اتحادیه قرآنی مردمی استان اردبیل که در دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزارشد اظهارداشت: تاکنون تمامی اتحادیه های قرآنی مردمی سراسر کشور که 31 اتحادیه قرآنی مردمی استانی می باشد با بخش قرآن و علوم معارف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ادغام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار قرآنی در سال 96 خبرداد و افزود: این درحالی است که هنوز خبری از پرداخت این اعتبار قرآنی که نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته به سازمان دارالقرآن الکریم کشور پرداخت نشده است .
وی با بیان اینکه صندوق بیمه فعالان قرآنی چند مدتی است که با مشکل اعتبار مالی مواجه است و در تلاش هستیم که این مشکل به زودی حل شود افزود: امیدواریم با حل این مشکلات بتوانیم تعداد زیادی از فعالان قرآنی را تحت پوشش بیمه ای صندوق هنر وزارت ارشاد اسلامی کشور قراردهیم تا همه فعالان قرآنی بزودی تحت پوشش بیمه ای این وزارتخانه قرار گیرند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد