Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:16:44 GMT

حضور 28 تیم در لیگ های نونهالان و نوجوانان استان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۵۳۱۳

حضور 28 تیم در لیگ های نونهالان و نوجوانان استان

اهواز - ایرنا - رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان، 28 تیم در لیگ های نونهالان و نوجوانان شرکت کردند که در نوع خود بی نظیر است.

شهرام پرنیاک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به عملکرد درخشان تیم های رده پایه استان در مسابقات کشوری، استقبال خوبی از مسابقات استانی به عمل آمده و این موضوع نوید آینده ای خوب را برای بسکتبال خوزستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که مسابقات رده های پایه استان در بخش دختران و پسران از این هفته آغاز خواهد شد افزود: در بخش پسران رده های سنی نونهالان و نوجوانان 28 تیم از 11 شهرستان با یکدیگر به رقابت می پردازند که در پایان نفرات برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان به رقابت های کشوری اعزام می شوند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که تیم های شرکت کننده در رده سنی نونهالان پسران در سه گروه پنج تیمی الف،ب و ج از روز چهارشنبه اول آذرماه مسابقات خود را آغاز خواهند کرد افزود: مسابقات گروه الف این دوره از رقابت ها با حضور تیم های اکسین و زاگرس رامهرمز، حدادی اهواز، شهراری چمران و ارکان اهواز از فردا به میزبانی رامهرمز برگزار می شود.
وی با اشاره به این که مسابقات گروه ب و ج نیز روز چهارشنبه 8 آذرماه به ترتیب به میزبانی هیات های بسکتبال دزفول و ایذه برگزار خواهد شد افزود: هدف ما از برگزاری این رقابت ها شناسایی استعدادهای درخشان استان و تقویت تیم منتخب خوزستان است تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در رقابت های مینی بسکتبال کشوری دفاع کنیم.
پرنیاک در ادامه به مسابقات رده سنی نوجوانان پسران استان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها با حضور 13 تیم در 2 گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی بلافاصله پس از پایان مسابقات نونهالان برگزار خواهد شد و به دنبال آن بنا داریم مسابقات مینی بسکتبال و جوانان استان را برگزار کنیم.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های نونهالان دختران استان گفت: این رقابت ها روزهای پنج شنبه و جمعه 2 و 3 آذرماه با شرکت تیم های هیات بسکتبال اهواز، هیات بسکتبال آبادان و پالایش نفت آبادان به میزبانی هیات استان در سالن ٢٢ بهمن اهواز برگزار می شود.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.


مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایقران در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.

تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.


 محمدنبی رضایی به عنوان قایقران و ایمان پورعزیز به عنوان مربی از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی

کایاک بانوان:

الناز شفیعیان

کانوی بانوان:

هیوا افضلی

کایاک مردان:

علی آقامیرزایی

کانوی مردان:

عادل مجللی

کیا اسکندانی

محمدنبی رضایی

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی