Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:04:36 GMT

پایگاه‌های مقاومت بسیج در پلدختر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۵۶۹۱

پایگاه‌های مقاومت بسیج در پلدختر افتتاح شد

پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستای کیان‌آباد و خرسدر شهرستان پلدختر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، پایگاه‌های مقاومت بسیج روستاهای کیان‌آباد و خرسدر عصر امروز با حضور امام‌جمعه پلدختر، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، فرماندار، جمعی از روسای ادارات پلدختر و بسیجیان و مردم این روستاها افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم کرمی رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: برای ایجاد پایگاه مقاومت شهید آوینی روستای خرسدر 19 میلیون تومان و برای پایگاه مقاومت شهید فلاحی روستای کیان‌آباد نیز 23 میلیون تومان هزینه شده که بسیج سازندگی سپاه آن‌ها را ساخته و تجهیز کرده است.

وی افزود: پایگاه شهید آوینی روستای خرسدر 45 مترمربع و پایگاه شهید فلاحی روستای کیان‌آباد شهرستان پلدختر63 مترمربع است.

سرهنگ محمد محمودند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر نیز در این مراسم عنوان کرد: هدف از ایجاد بسیج ایجاد آمادگی دفاعی در مردم و تقویت بازدارنده، حفظ و گسترش مشارکت‌های مردمی در امنیت و دفاع، تقویت وحدت و همبستگی ملی،گسترش فرهنگ بسیجی در راستای اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر بیان کرد: هدف از ایجاد و ساخت پایگاه‌ها مقاومت بسیج جذب و آموزش مردم، انجام فعالیت‌های امربه‌معروف ونهی از منکر، حفظ و ارتقای روحیه بسیجیان، تشکیل کلاس‌های آموزشی جهت تقویت بنیه علمی، ارتقای سطح تحصیلی اعضای بسیج و افزایش مهارت‌ها و انجام فعالیت‌های قرآنی است.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل