Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-اتفاقات زیبایی در حاشیه امدادرسانی چهره های ورزشی و هنری در حال رخ دادن است.مردم روستای خامسان حرکت جالبی را برای تشکر از علی دایی و جواد خیابانی انجام دادند. جواد خیابانی و علی دایی دو چهره معروف ورزش بودند که پس از زلزله کرمانشاه، راهی مناطق زلزله زده شدند. اتفاقا حضور آن ها در کرمانشاه سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی سرمربی سایپا خیلی سریع کمک های مردمی را جمع کرد و با خود به کرمانشاه برد تا به دست مردم زلزله زده برساند. جواد خیابانی هم با حضور در کنار مردم زلزله زده، یکی دو مصاحبه تند انجام داد که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

حالا مردم کرمانشاه برای قدر دانی از زحمات دایی و خیابانی دست به اقدام جالبی زده اند. مردم روستای خامسان در کرمانشاه برای تشکر از دایی و خیابانی بنری را تهیه کرده اند که روی آن نوشته شده: ما کردهای غرب کشور از مساعی و کوشش های بی دریغ آقای گل فوتبال جهان علی آقای دایی بزرگ و گزارشگر پر تلاش و دلسوز جواد خیابانی عزیز که در سخت ترین روزها حامی مردم زلزله زده کرمانشاه بودند و کنار برادران کرد خود ماندند و کمک های فراوانی ارسال داشتند صمیمانه متشکریم./ خبرآنلاین

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، درپی کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عزل و سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

با تصمیم افشین حسنی مدیرعامل محترم باشگاه مهرداد خادمی از سرمربی‌گری تیم بزرگسالان بعثت برکنار و محمد میرترابی جایگزین وی شد.

گفتنی است، میرترابی سابقه مربیگری درتیم‌های نساجی مازندران، سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر 6098803

دیگر خبرها

  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • (ویدئو) روستاییان سیستان آب سیلاب می‌خورند!
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت