Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@06:29:50 GMT

بازداشت برادر ملک سلمان در عربستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۶۱۳۵

به گزارش پارس نیوز،

فعال و افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود با انتشار توییتی، بازداشت احمد بن عبدالعزیز، وزیر کشور سابق سعودی و عموی محمد بن سلمان را در جهت تکمیل کودتای ولیعهد جوان عربستان تأیید کرد.

پیشتر یک حساب توییتری به نام «کشکول» که به افشای اخبار پشت پرده سیاست عربستان شهرت پیدا کرده است، نوشته بود: آخرین حلقه سریال کودتای محمد بن سلمان علیه آل سعود؛ قرارگرفتن شاهزاده احمد بن عبدالعزیز (عموی محمد بن سلمان) تحت بازداشت خانگی به همراه بلوکه شدن تمامی حساب های وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتهد با بازتوییت این مطلب نوشت: منابع مجتهد این خبر را تأیید می کنند.

 

همچنین پیشتر پایگاه خبری «تاکتیکال ریپورت» در گزارشی نوشته بود ملک سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه سعودی) از برادر خود شاهزاده احمد بن عبدالعزیز خواسته است تا وفاداری خود را به فرزندش محمد بن سلمان به شکل علنی نشان دهد؛ اما شاهزاده احمد بن عبدالعزیز با رد این درخواست گفته بود ولیعهد جوان دارای شرایط مطلوب خلافت نیست و بار دیگر تأکید کرده بود که حق اوست بر تخت پادشاهی تکیه زند.

این گزارش همچنین تأکید کرده بود ملک سلمان به شاهزاده احمد پیغام داده که بهتر است شاهزادگان مخالف، به فرزند وی ( محمد بن سلمان) ابراز وفاداری کنند؛ چرا که وی بزودی به تخت پادشاهی تکیه خواهد زد؛ چه افراد مخالف آن باشند و یا موافق.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!