Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:56:28 GMT

اعلام آمار مخاطبان تماشاخانه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۶۲۳۸

اعلام آمار مخاطبان تماشاخانه ایرانشهر

آمار مخاطبان چهار نمایش‌ تماشاخانه ایران‌شهر اعلام شد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی این تماشاخانه، نمایش‌های «گالیله» به کارگردانی علی پویان با 1 هزار و 322 مخاطب، «بکت» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی با 3 هزار و 366 مخاطب، «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی با 2 هزار 365 مخاطب و «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی با 2 هزار 415 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «گالیله» به کارگردانی علی پویان در 24 اجرای خودپذیرای 1 هزار و 322 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 707 مخاطب با بلیت‌های 15 و 30 هزارتومانی 278 مخاطب با بلیت‌های 25 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 248 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «گالیله» طی 24 اجرا مبلغ 21 میلیون و 291 هزار تومان بوده است.

نمایش «بکت» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی نیز در 27 اجرای خودپذیرای 3 هزار و 366 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 2377 مخاطب با بلیت‌های 15، 20 و 25 هزارتومانی، 618 مخاطب با بلیت 30 و 40 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 371 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «بکت» طی 27 اجرا مبلغ 72 میلیون و 208 هزار تومان بوده است.

نمایش «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی نیز در 24 اجرای خودپذیرای 2 هزار 365 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1065 مخاطب با بلیت‌های 15،20 و 25 هزارتومانی، 994 مخاطب با بلیت 30 و 40 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 307 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «دولت ضعیفه» طی 24 اجرا مبلغ 56 میلیون و 775 هزار تومان بوده است.

نمایش «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی نیز در 27 اجرای خودپذیرای 2 هزار 415 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 603 مخاطب با بلیت‌های 15،20 و 25 هزارتومانی، 1665 مخاطب با بلیت 30 و 40 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 345 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «اسطوره می‌شوم» طی 27 اجرا مبلغ 71 میلیون و 440 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید