Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج گفت: ‌‌دانشجویان دانشگاه خوارزمی خواستار ایجاد ایستگاه مترو در دانشگاه هستند.

مرتضی تهامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره تجمع اعتراضی امروز دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج اظهار داشت: دانشجویان تجمعی درباره موضوع خط مترو گلشهر به هشتگرد انجام دادند که یک طرح ملی در حال اجرا استان البرز باید منجر به احداث ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی کرج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گفت‌وگوهایی بین مسئولین دانشگاه خوارزمی و استانی درباره این طرح در سابق انجام شد که برای احداث ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی کاری انجام نشده است.

معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج با اشاره به اینکه خط مترو گلشهر به هشتگرد مسیر ورودی قسمت غربی دانشگاه را مسدود می‌کند، ادامه داد: با ایجاد این خط مسیر رفت وآمد دانشجویان از داخل شهر امکان پذیر است که سبب مشکلات ترافیکی و حمل ونقلی می‌شود و حدود 3 هزار دانشجو که قریب به اکثریت بانوان هستند با معضل روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه با این مشکل کلاس‌های صبح دانشجویان مختل می‌شود، گفت: انتظار دانشجویان و دانشگاه این است که ایستگاه مترو طبق توافقات گذشته در دانشگاه احداث شود و طی اطلاعی که داریم طبق توافقات طرفین 50 میلیون برای طرح مطالعاتی از طرف دانشگاه برای احداث ایستگاه مترو پرداخت شده است.

تهامی با تاکید بر اینکه مسئولین استان البرز باید این ایستگاه مترو را تکمیل کنند، بیان کرد: در کنار عدم احداث مترو قرار است که این مکان محلی برای انبار واگن‌ها شود که امکان پذیر نیست و سطح کیفی و علمی دانشگاه خوارزمی را کاهش می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به اینکه طرح ملی ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی را نباید نادیده گرفت، عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه مکاتباتی را انجام داده و باید با مذاکره مسئولین استانی و دانشگاه خوارزمی این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: دانشجویان در تجمع خود بیانیه‌ای قرائت کرده و خواستار تحقق احداث ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی شده و پیگیری خود را انجام می‌دهند.

در همین زمینه علی احمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه اتفاقات پیش آمده بین دانشگاه خوارزمی واحد کرج و مدیریت استان البرز درباره احداث ایستگاه قطار شهری برای تردد دانشجویان دانشگاه خوارزمی است، اظهار داشت: از استانداری البرز تقاضا داریم پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی آمادگی لازم برای برگزاری جلسه با این موضوع با حضور مدیریت استان البرز و دانشگاه خوارزمی جهت ایجاد راه حل را دارد.

انتهای پیام/

R41451/P1377/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی با مشارکت شهرداری اصفهان با شرکت مپنا صورت می‌گیرد.

حسین حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قرارداد دو ایستگاه شارژ شرکت مپنا در اصفهان اظهار کرد: توسعته خودروهای برقی در کلان‌شهرها به منظور کاهش آلاینده ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه اضافه کرد: در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه‌سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم نامه ای فی مابین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به احداث این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری اصفهان و شرکت مپنا ادامه داد: بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه ها تا شش سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از شش سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود، تاکید کرد: با توجه به گسترش استفاده از وسایله نقیله برقی در آینده احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه کافی نیست و قطعاً با توجه به توانمندی بخش خصوصی می‌توانیم در آینده تعداد بیشتری از این ایستگاه ها را در شهر اصفهان احداث و راه‌اندازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای توسعه استفاده از وسایل نقلیه برقی افزود: احداث و راه اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749139

دیگر خبرها

  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران