Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار با حضورفرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دلوار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ عبدالرضا جمشیدی مسئول بسیج پیشکسوتان دلوار در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران بخش دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت بخش دلوار که در دوران دفاع مقدس برای حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقابله با رژیم بعث عراق ایستادند به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهداء در بخش دلوار از این عزیزان قدر دانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنان با حضور در منطقه عملیاتی مختلف  به بازخوانی این عملیات که پیروزی بزرگی را نصیب ملت ایران ساخت پرداختند تا بار دیگر یادی از شهداء این عملیات و تجدید خاطرات غرورآفرین آن روزها داشته باشند.

جمشیدی ادامه داد: رزمندگان اسلام با حضور عزتمندانه خود در دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی در جنگ تحمیلی و امروزه حضور پررنگ در قالب مدافعان حرم، همواره ثابت کرده‌اند که دفاع از دین مرز ندارد و باید در همه وقت پاسدار خون شهدا و ارزش‌های والای اسلام بود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش دومین سال متوالی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تقدیر از رزمندگان و ایثارگران دربخش دلوار برگزار می شود.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی باعث شادابی مردم شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: پس از این عملیات در فضای عمومی دانشگاه و جامعه شاهد شادابی مردم و جامعه هستیم، باید بپذیریم که حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و شهادت سرداران کشور به روح جمعی مردم لطمه وارد کرد که خوشبختانه با عملیات رزمندگان اسلام غرور ملی ایرانیان تقویت شد.

محمدمهدی کرمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از اعلام مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی و انتظارات مردم برای پاسخگویی این عملیات پس از چندین روز گمانه‌زنی این عملیات توسط رزمندگان اسلام علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، این عملیاتی پیام‌های فراوانی از اقتدار ایران به جهانیان مخابره کرد.

وی افزود: پس از این عملیات در فضای عمومی دانشگاه و جامعه شاهد شادابی مردم و جامعه هستیم، باید بپذیریم که حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و شهادت سرداران کشور به روح جمعی مردم لطمه وارد کرد که خوشبختانه با عملیات رزمندگان اسلام غرور ملی ایرانیان تقویت شد.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه پس از عملیات ایران ضریب آسیب‌پذیری رژیم صهیونیست افزایش یافت، گفت: علاوه بر توفیقات نظامی ایران، امروز با اجماع میان دانشگاهیان و مردم شاهد تجمعات فراوانی در داخل و در حمایت از اقدامات نظامی ایران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • عملیاتی نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی باعث شادابی مردم شد
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • استغاثه مردم خراسان رضوی در حمایت از رزمندگان اسلام
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد