Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - تهرانی‌ها چند خودروی شخصی دارند؟ به ازای هر نفر چند تاکسی در شهر وجود دارد؟ آماری جالب از میزان حمل‌ونقل شهری در تهران و دلایل عبور و مرور روزانه تهرانی ها در شهر را در موشن گرافیک زیر می‌بینید.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

Video/Audio Link

 

 

 

61262

 

دانلود کلید واژه‌ها : آلودگی هوا - خودرو -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ حسینی افزود: از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون ۲ نفراز هم استانی‌ها جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند و اگر چه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشته، اما از مردم می‌خواهیم با سرعت مطمئن و بستن کمربند ایمنی در معابر شهری تردد کنند.
او ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۲ هم استانی جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند که ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح درون شهری را راکبان موتورسیکلت‌ها رقم زدند.
رئیس پلیس راهور استان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون خودروی ۱۱۸ راننده متخلف به صورت ساعتی توقیف و ۲۷ گواهینامه نیز به دلیل ارتکاب به چند تخلف همزمان باطل شد.
سرهنگ حسینی افزود: در این مدت همچنین ۶۷ دستگاه خودروی رانندگان متخلف به دلیل ارتکاب چند تخلف همزمان به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها