Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان (امیدها) بعدازظهر امروز به وقت لهستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از صبح امروز در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است و فردا (چهارشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن دوم به پایان می‌رسد.

مراسم وزن کشی این رقابت‌ها بعدازظهر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با لوییز اورتا سانچز از کوبا کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران آلمان و ژاپن می‌رود در این وزن 22 نفر وزن‌کشی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 66 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند امین کاویانی نژاد در دور اول با مانیش از هند مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران قرقیزستان و فرانسه روبرو می‌شود.

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می‌رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاقستان، بلاروس و کشتی گیر مجارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 22 نفر به روی باسکول رفته اند امین میرزازاده در دور اول با سینگ مهارس از هند کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و چک مبارزه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌های خود را برای گزینش ملی پوشان وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:
۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی