Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@09:38:08 GMT

افتتاح 40واحد مسکن محرومین در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۸۴۹۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری در مراسم افتتاحیه ۴۰واحد مسکن محرومین صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج مولود گران‌سنگی از حضرت امام راحل است.اندیشه تشکیل بسیج محصول نوع نگاه امام(ره) به مردم بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین در سال ۵۸ ب صورت رسمی توسط امام راحل شکل گرفت، افزود:امام راحل فرمولی را اختراع کرد که هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری با بیان اینکه کشور با پشتیبانی مردم و بسیج در همه عرصه‌ها به موفقیت دست خواهد یافت، خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل با نگاه خاصی که به مردم داشتند بر این باور بودند که مردم را می‌توان در تمامی عرصه‌ها وارد ساخت، توطئه‌ها را خنثی کرد و موانع و مشکلات را برداشت و کشور را ساخت.

وی به اجرای بیش از ۱۰۰برنامه در هفته بسیج صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: افتتاح ۴۰واحد مسکن محرومین، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدای فرهنگی، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، ویزیت رایگان، نشست‌های روشنگری، مسابقات فرهنگی-ورزشی در پایگاه‌ها و اجتماع بزرگ بسیجیان صومعه‌سرا با عنوان شکوه مقاومت در میدان اصلی شهر از جمله برنامه‌های هفته بسیج در صومعه‌سرا است.

عاشوری با اشاره بر اینکه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های با اولویت‌ سپاه است، تصریح کرد: سپاه پاسداران برای رفع محرومیت‌زدایی طرح مشترکی را با کمیته امداد امام(ره) منعقد کرده است که سهمیه صومعه‌سرا در ساخت مسکن محرومین ۷۹واحد بوده است.

وی به ساخت و بهره‌برداری ۳۹واحد مسکونی محرومین در این شهرستان طی ماه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: امروز به مناسبت هفته بسیج به صورت همزمان ۴۰واحد مسکن محرومین در صومعه‌سرا افتتاح شد. سهمیه شهرستان در ساخت مسکن محرومین بدلیل تعداد بالای مددجویان بیش از سایر شهرستان‌ها است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان هزینه ساخت هر واحد مسکونی را ۳۵میلیون تومان اعلام و عنوان کرد:۲۰میلیون تومان از این میزان هدیه رهبری است که توسط سپاه پاسداران و مابقی توسط خیرین، مشارکت‌های مردمی و... پرداخت شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان