Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به وضعیت شبکه الکترونیکی دولت در استان گفت: ۱۲۵ دستگاه اجرایی گلستان به شبکه الکترونیکی دولت متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین مومنی امشب در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان اظهارداشت: در فاز نخست شبکه ملی اطلاعات یک‌هزار و 539 خدمت احصاء شده که از این تعداد 226 خدمت و وظیفه الکترونیکی شده و 272 خدمت نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت شبکه الکترونیکی دولت در استان افزود: از 135 دستگاه اجرایی استان تاکنون 125 دستگاه به این شبکه متصل شده‌اند که 53 دستگاه بر بستر فیبر نوری و 3 دستگاه نیز بر بستر ای دی‌اس‌ال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه بسترهای لازم برای فعال سازی مرکز تبادل اطلاعات استانی فراهک شده است، گفت: براساس موارد قانونی که در برنامه پنجم و ششم توسعه کشور مطرح شده برای جلوگیری از موازی کاری، خدمات باید از طریق این مرکز انجام شود. در استان ها نیز معادل چنین مرکزی پیش بینی شده و در استان گلستان یکی از بهترین مرکز تبادل اطلاعات ایجاد شده که یکی از بهترین مراکز در سطح کشور است.

مومنی درباره درگاه استانی خدمات دولت هم اظهار داشت: این موضوع یکی از پروژه های ملی در سازمان به شمار می‌رود که در استان پیگیری شده و این آمادگی وجود دارد گلستان به عنوان نخستین استان در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه این درگاه برای تبادل اطلاعات مفید است، عنوان کرد: در راستای این پروژه سطح دسترسی ها از سوی سازمان در اختیار استان قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به پروژه‌های جی‌نف و سیماک گفت: در این پروژه‌ها اقدامات خوبی در استان انجام شده است. در پروژه جی‌نف شهرهای گرگان و گنبدکاوس پایلوت بودند اما چون نقشه شهر گنبدکاووس آماده نشده بود طرح ژئوکد و پلاک‌گذاری معابر فقط در شهر گرگان آغاز شده است. در پروژه سیماک نیز 600 میلیون تومان اعتبار دریافت شد و امیدواریم تا یک‌ماه آینده این پروژه در استان کلید زده شود.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب

متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات