Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی که این روزها تبدیل به پرچمدار انتقاد نسبت به وضعیت مدیریت فوتبال ایران شده در جدیدترین نقد خود بابت دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی از رئیس فدراسیون فوتبال سوال پرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ستاره مطرح فوتبال ایران در کانال تلگرام خود تصویری را در خصوص سباستین یکی از نفرات کادر کی روش منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که در آن آمده بود:

“سباستین مرموز ترین عضو کادرفنی کی روش است. جوانی که پیش از سفر به ایران تخصصی در فوتبال نداشته اما کارلوس کی روش پس از حذف گروهی همکارانش، او را دعوت کرده تا کنارش باشد. ابتدا گفته شد سباستین تئوریسین است، بعد به او لقب فیزیوتراپ یا ماساژور دادند اما حالا مسئولیت تمرین دادن مصدومان تیم ملی را بر عهده دارد. می گویند یک رابطه عاطفی باعث شده کی روش سباستین را به ایران بیاورد. آیا سباستین فرزند خوانده کارلوس کی روش است.”

گفته می شود سباستین فرزند یکی از نزدیکان کارلوس کی روش است و سرمربی تیم ملی تمایل داشت در جایی که فعالیت می کند سباستین هم حضور داشته باشد. مربی که برخی منابع می گویند به صورت روزانه بابت حضورش در ایران دستمزد دریافت می کند و دقیقا هم مشخص نیست در تیم ملی عهده دار چه مسئولیتی است. علی کریمی به همین بهانه از رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده این فرد با چه استدلالی در تیم ملی ایران حضور دارد.

علی کریمی با اشاره به موقعیت سباستین در تیم ملی خطاب به مهدی تاج نوشته است:

آقای تاج سوال های بالا (اشاره به سوال های چند روز گذشته) رو که جواب ندادی!!!؟ در مورد این رابطه احساسی چیزی دارین برای گفتن!!!؟؟؟ اصلا از این رابطه خبر داشتین یا تازه توی این یکی دو روز فهمیدین و اینکه طرف چه سمتی در تیم ملی دارن و مدرکشون چیه؟؟؟؟؟!

 

منبع : خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897850

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم)
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو
  • رنگ در هر بطری آب معدنی نشانه چیست؟ (فیلم)
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس