Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - در حالیکه شهر اهواز غرق در گرد و غبار است، مردم شهرستان اندیکا اولین بارش برف امسال خود را جشن گرفته اند.

به گزارش قدس انلاین، وضعیت هوا در استان خوزستان بسیار متفاوت است و برخی شهرهای این استان وضعیت بسیار مختلفی از هوا را امروز تجربه کرده اند.

پیش از ظهر امروز وقوع پدیده ناگهانی گرد و غبار در اهواز، این شهر را به رنگ خاکستری درآورد و شعاع دید را به کمترین میزان خود رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در برخی شهرهای استان خوزستان مثل بستان و شهرهای اطراف آن، بارش شدیدی آغاز شده است ولی عجیب ترین حالت را شهرستان اندیکا تجربه کرده است و مردم این شهرستان اولین برف امسال خود را تجربه کرده اند.

اولین بارش برف پائیزی، کوه سه هزار و ۷۰۱ متری کینو معروف به بام خوزستان را سفیدپوش کرده است.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوستان میزان غلظت گرد و غبار ساعت ۱۱ در شهرهای اهواز به سه هزار و ۵۴۸، اندیمشک به ۲۵۶، شوش به ۳۳۹، شوشتر به۲۱۲ و ماهشهر به ۱۷ میکروگرم رسیده است. میزان عادی ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است که بر این اساس میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان اهواز پیش از ظهر امروز به ۲۳ برابر حد مجاز رسید.

همچنین وقوع پدیده گرد و غبار شدید در برخی شهرهای استان خوزستان باعث تعطیلی مدارس و مراکز آموزش در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در نوبت عصر امروز شد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز جمعه مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی در شهرهای خوزستان برگزار شد.

همچنین این مراسم بعد از اتمام نماز جمعه در شهرهای مختلف خوزستان در حال برگزاری است.

این مراسم در اهواز در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی ره برگزار شده است.

مردم ولایتمدار حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین و با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد خبر 6082471

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت