Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک مقابل تیم شهرداری ماهشهر در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر سه شنبه در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد که تیم آلومینیوم اراک میزبان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش دو تیم برای برتری در شرایطی در مستطیل سبز ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند، که تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان هفته سیزدهم با انجام ۱۳ بازی و کسب ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار داشت و تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نیز با انجام ۱۳ بازی و کسب ۱۶ امتیاز چهار پله بالاتر از آلومینیوم یعنی در جایگاه یازدهم قرار داشت.

تیم آلومینیوم اراک با انگیزه گرفتن از برد هفته سیزدهم با نتیجه دو بر یک مقابل تیم فوتبال راه آهن تهران و روحیه مضاعف وارد میدان کارزار شد.

در آغاز مسابقه با حمله های پی در پی که از سوی بازیکنان اراک بر دروازه شهرداری ماهشهر صورت گرفت به نظر می آمد آلومینیوم قصد دارد پیروز میدان باشد تا اینکه اولین گل مسابقه در دقیقه ۷۵ توسط حسین احمدلو، بازیکن آلومینیوم، سفیرکشان در دل دروازه تیم شهرداری ماهشهر نشست و نوید پیروزی در لشکر اراک را داد.

براساس گزارش مهر، بازی ادامه داشت تا اینکه در وقت اضافه یعنی دقیقه ۹۲ گل تساوی توسط بابا محمد بازیکن شهرداری ماهشهر وارد دروازه اراک شد و به دنبال آن در دقیقه ۹۵ گل سرنوشت ساز بازی توسط میثم آقایی وارد دوازه شهرداری ماهشهر شد و با سوت داور به معنی پایان مسابقه، شادی در جمع شاگردان حامد بصیری، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خیمه زد و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اراک پایان یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی راه حمله به استقلال را بست

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با نمایش منسجم دفاعی مقابل آلومینیوم اراک و استفاده از توانایی خود در استفاده از توپ‌های بلند در زمین حریف توانست دروازه ایرالکو را روی ارسال ابوالفضل جلالی و ضربه سر گوستاوو باز کند، اما عملکرد خط دفاعی آبی‌ها نیز نقش مهمی در رقم خوردن برد این تیم داشت و ایمان سلیمی نیز در سمت راست خط دفاعی درخشان کار کرد.

ایمان سلیمی که جایگاهش در ترکیب استقلال را دوباره حفظ کرده بود، کار سختی در تقابل با بازیکنان تکنیکی و سرعتی حریف مثل مهدی لیموچی و محمدمهدی لطفی در آن جناح داشت و به نوعی مقابل نقطه قوت آلومینیوم اراک قرار گرفت، اما توانست سربلند باشد و نمایش مطمئنی ارائه کند.

این مدافع بارها در تقابل‌های تن به تن با بازیکنان هجومی آلومینیوم به‌ویژه لیموچی موفق بود و در کنار بهره‌گیری از سرعت بالای خود، از قدرت بدنی بالای خود هم استفاده کرد و نگذاشت در نبردهای تن به تن، توپی از دست برود و موفقیت زیادی در دوئل‌ها داشت.

سلیمی البته بدشانس هم بود که در دو صحنه ضربات سر او تبدیل به گل نشدند و یکی از آنها به شکل خطرناکی با فاصله کم از کنار دروازه آلومینیوم عبور کرد و دومین گل فصل او را به همراه نداشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد