Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم روخی بلانکوس درباره آینده‌اش در این باشگاه صحبت کرد.

طرفداری- آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله بارسلونا و منچستریونایتد قرار گرفته است. اگرچه مهاجم فرانسوی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد از ماندن در اتلتیکو مادرید پشیمان نیست و با رئیس باشگاه درباره ترک این تیم صحبت نکرده است، اما در جدیدترین مصاحبه‌اش تصریح کرد منچستریونایتد می‌تواند باشگاه آینده‌اش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Marca، گریزمان درباره آینده‌اش در اتلتیکو مادرید، گفت:

هنگامی که من همه چیز برای شاد بودن داشته باشم، به این معنا نیست که روزی اتلتیکو را ترک نکنم. تصمیمی نگرفته‌ام. تصمیمم به عوامل زیادی بستگی دارد.

او ادامه داد:

 همان‌طور که گفتم، در اتلتیکو مادرید خوشحالم. سرمربی و هم تیمی‌های بسیار خوبی دارم. آن‌ها به طور منظم از من درباره آینده‌ام سؤال می‌کنند.

من چیزی را رد نمی‌کنم، به جز آب و هوا هیچ مشکلی با انگلیس ندارم. انتقال به منچستریونایتد یکی از احتمالات است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت