Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مراسم روضه دهه آخر صفر حزب موتلفه طبق روال معمول هر سال، امسال نیز برگزار شد، اظهار کرد: دبیرکل حزب موتلفه از تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشور و دبیران کل احزاب به صورت مکتوب برای حضور در این مراسم مذهبی دعوت می‌کند. علاوه بر آن از طریق اطلاعیه‌ها و بنرهای سطح شهر از عموم مردم نیز برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: مسئولان و شخصیت‌های سیاسی مختلفی از این مراسم استقبال کرده و حضور می‌یابند که امسال هم آقای ناطق‌نوری در این مراسم شرکت کردند. برنامه ویژه و خاصی در رابطه با حضور وی یا مذاکره و جلسه سیاسی در راستای آنچه این روزها در مطبوعات در خصوص فعالیت سیاسی ناطق ‌نوری اعلام می‌شود، وجود نداشت و در واقع یک برنامه روتین و هر ساله موتلفه بوده و موضوع آن هم مذهبی بود نه سیاسی.
این فعال سیاسی در رابطه با نسبت موتلفه با ناطق‌نوری، تصریح کرد: ما از قدیم در موتلفه با ناطق‌نوری رابطه دوستانه داشتیم و وی نسبت به اعضای حزب از جمله مرحوم عسکراولادی و حاجی حیدری ارادت داشته است. این رابطه هیچگاه قطع نشده و همچنان برقرار است و تحت تاثیر مسائل سیاسی کشور قرار نگرفته است.
ترقی در پایان گفت: عدم حضور ناطق‌نوری در عرصه سیاسی به دیدگاه‌های خود وی و مصلحتی که در نظر گرفته است مربوط می‌شود. ایشان نسبت به مناظره‌های دوره احمدی‌نژاد و عملکرد آن دولت انتقاداتی داشته است و این انتقادات ارتباطی به موتلفه یا اصولگرایان ندارد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا سریلانکا حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد