Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستم یکپارچه خدمات الکترونیک شهرداری مشگین‌شهر با حضور کارکنان و مسئول ارشد شهرستان در محل شهرداری رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، صبح امروز با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان شهرداری مشگین‌شهر سیستم یکپارچه خدمات الکترونیک شهرداری مشگین‌شهر رونمایی شد.

 

محمود علیزاده سرپرست شهرداری مشگین‌شهر گفت: با بهره‌برداری از این سیستم الکترونیکی، شهرداری به صورت کامل به یک شهرداری الکترونیک تبدیل می‌کند و این امر نوید بخش حرکت شتابانی به سوی رسیدن به نقطه ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با راه اندازی این سامانه الکترونیکی کلیه امورات مراجعه کننده به صورت الکترونیکی و تنها از طریق سامانه انجام می‌گیرد و کلیه مدارک ارسالی با اسکن در سامانه درج و کلیه خدمات به صورت شفاف انجام خواهد شد.

 

وی در خصوص پرداخت عوارض و ... گفت: کلیه عوارض خصوصاً عوارض نوسازی و ... براساس اطلاعات درخواستی سامانه محاسبه و از طریق اینترنت و یا سامانه‌ها عضو شتاب به صورت نقدی و یا از طریق چک انجام می‌گیرد و سررسید چک‌ها از طریق همان سامانه الکترونیکی اطلاع رسانی می‌شود.

 

علیزاده گفت: با فعال شدن این سامانه پروانه‌ها به صورت الکرونیکی صادر می‌شود و دفترچه‌های قدیمی حذف خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: کلیه مراحل ماده 100، کمسیون تجدید نظر و ... در سیستم ثبت و برای تمامی ملک‌ها به صورت الکترونیکی پرونده تشکیل می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تمامی مدارک ثبت شده در سیستم ماندگار بوده و امکان جابجایی و یا حذف اطلاعات وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد