Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-07@03:51:26 GMT

جابر انصاری بدشانس‌ترین مهاجم این فصل لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۰۰۶

جابر انصاری بدشانس‌ترین مهاجم این فصل لیگ برتر



مهاجم تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان یک گل به ثمر رساند که با نظر کمک داور، این گل مردود اعلام شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میزبان قعرنشین خود متوقف شد که در این بازی هم یک گل آبی پوشان با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان مثل این تجربه را در هفته دوم لیگ هم داشتند. جایی که مقابل استقلال خوزستان گل سالم این تیم با اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد تا این تیم هم در هفته دوم و هم در هفته دوازدهم با اشتباهاتی مشابه پیروزی را با تساوی بدون گل عوض کند.

نکته جالب اینجاست که زننده هر دو گل مردود اعلام شده، جابر انصاری بود. مهاجم تبریزی آبی پوشان در سالی که این تیم از نظر گلزنی زیر خط فقر قرار گرفته است، با ۲ گل و یک پاس گل بهترین مهاجم این تیم و تاثیرگذار ترین بازیکن آنها بوده است. البته که اگر دو گل سالم او مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم و مقابل سیاه جامگان در هفته دوازدهم به اشتباه مردود اعلام نمی شد این بازیکن می توانست تا اینجای کار ۴ گله باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نقش خود را به عنوان یک ماشین گلزنی، به خوبی ایفا می‌کند. 

ارلینگ هالند طی ۴۵ دقیقه نخست دیدار منچسترسیتی - وولورهمپتون موفق شد برای بیست و یکمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، هت تریک کند.

طرفداری | مهاجم ۲۳ ساله سیتیزن‌ها در دقایق ۱۲، ۳۵ و ۳+۴۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۴ گله شود و بالاتر از الکساندر ایساک (۲۰) و کول پالمر (۲۰) بخت اصلی کسب کفش طلای این مسابقات باشد. 

هالند همچنین توانسته است طی ۶۳ بازی لیگ برتری، ۶ بار هت تریک کند تا از این حیث، بالاتر از نام‌های بزرگی همچون رود فن نیستلروی، رابین فن پرسی و دیمیتار برباتوف (همگی ۵ هت تریک) قرار بگیرد. 

«چرا همیشه ۳ تا؟» طرح جالب اسکواکا از ارلینگ هالند با الهام از شادی گل معروف ماریو بالوتلی ارلینگ هالند کم کم برای نگهداری توپ‌های بعد از هت تریک، جا کم می‌آورد!
اثری از لایو اسکور طرح بلیچر ریپورت به مناسبت هت تریکی دیگر از ارلینگ هالند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون