Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@01:23:06 GMT

فوق ستاره سابق بارسلونا در راه رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۶۴۵

فوق ستاره سابق بارسلونا در راه رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید اعلام کرده با کمترین قیمت، فوق ستاره سابق بارسلونا را در زمستان جذب می کند. بازار نیوز -  فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: توانسته سران آرسنال را برای خرید الکسیس سانچز ستاره شیلیایی خط حمله این تیم و سابق تیم بارسلونا را تنها با مبلغ 27 میلیون پوند متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرز ادامه داد: به دلیل این که قرارداد الکسیس سانچز مهاجم سابق بارسلونا با باشگاه آرسنال رو به پایان است سران توپچی های لندنی به خرید وی با رقم 27 میلیون پوند رضایت دادند.
براساس این گزارش زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید علاقه زیادی به استفاده سانچز در کنار کریس رونالدو دارد.
گفتنی است سران آرسنال با وجود این که منچسترسیتی در تابستان برای خرید سانچز 60 میلیون پوند پیشنهاد داده بود به دلیل رضایت نداشتن این مهاجم نتوانستند این ستاره شیلیایی را به فیروزه ای پوشان منچستری واگذار کنند. برچسب ها: زین الدین زیدان ، رئال مادرید ، بارسلونا

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها