Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@15:14:23 GMT

مرگ 2 قاچاقچی در درگیری مسلحانه با مرزبانان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۶۷۷

صراط: فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از هلاکت ۲ نفر از سوداگران مرگ در درگیری مسلحانه با مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از طریق دریا به سواحل استان، سریعا جهت بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ خرم روی اظهار کرد: ماموران حین گشتزنی در نقطه اعلامی یک فروند شناور تندرو حامل مواد مخدر را مشاهده که خدمه شناور قاچاقچیان بلافاصله پس از مشاهده ماموران با تیراندازی به سمت آنان درگیری مسلحانه را آغاز کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که در اثر تیراندازی مرزبانان استان منجر به انهدام شناور قاچاقچیان و هلاکت ۲ نفر از سوداگران مرگ شد، احدی از مرزبانان استان نیز از ناحیه دست بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان دچار جراحت شده است.

سرهنگ خرم روی در پایان با اشاره به اینکه این مرزبان غیور استان جهت مداوا به بیمارستان خاتم الانبیای بندرعباس انتقال شده است، گفت: مقدار تقریبی ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز همراه با شناور منهدم شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند