Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: دومین مرسوله کمک‌های خیرین رودسری به‌وسیله ۲۲ دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی امشب در مراسم بدرقه کاروان دومین مرسوله کمک‌های خیران رودسری به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: این مرسوله کمک‌های مردمی به‌وسیله 22 دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کمک‌ها بیش از 10 میلیارد ریال است افزود: این کمک‌ها شامل پتو، آب معدنی، چادر، نایلون، موکت، وسایل گرمایشی، خوراک، دارو، وسایل بهداشتی و سایر ملزومات زلزله زدگان است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به آغاز هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان اعلام کرد: به‌مناسبت هفته بسیج یک طرح شیلاتی شامل یک مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در این شهرستان افتتاح میشود.

پورکریمی اظهار داشت: این مزرعه پرورش ماهی قزل آلا با ظرفیت تولید سالانه 15 تن ماهی قزل آلا در روستای روشنابسر بخش مرکزی رودسر در زمینی به مساحت 300 متر مربع با اعتبار 3 میلیارد ریال احداث شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه، صندوق کارآفرینی امید و آورده متقاضی تامین شده است افزود: با افتتاح این مزرعه برای 3 نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه 351 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی طی هفته بسیج در رودسر برگزار می‌شود اگفت: دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی، افتتاح مسکن محرومان، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح مزرعه ماهیان سردابی، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا و ویزیت رایگان از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای بار دومین تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر بابیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت: پیش بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

کد خبر 6088421

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری