Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:24:38 GMT

اعتصاب کامیون داران در رستم آباد گیلان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۷۹۲

اعتصاب کامیون داران در رستم آباد گیلان + تصاویر

تعداد کثیری از کامیون داران ظهر امروز در اعتراض به عدم رفع مشکلات صنفی در رستم آباد گیلان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، تعداد کثیری از کامیون داران شهرستان رودبار ظهر امروز در اعتراض به عدم رفع مشکلات صنفی کامیون داران در ورودی شهر رستم آباد دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده ها از رستم آباد خبر می دهد که به دلیل حجم سنگین کامیون های پارک شده در ورودی شهر رستم آباد از مسیر امامزاده هاشم ترافیک سنگینی در این محدوده به وجود آمده بود.

رانندگان خواستار رفع مشکلات صنفی خود از مسئولین امر بودند.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    بابک رستم‌پور   در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد اظهار کرد: آسفالت یکی از نیازهای اساسی شهر است که شهرداری بیشترین فعالیت را در این مقوله دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز روکش و ترمیم آسفالت سطح معابر و مناطق سطح شهر لزوم ارتقا کیفیت آسفالت، تعمیرات و به روز رسانی دستگاه‌های موجود و ارتقا تجهیزات کارخانه شهرداری مهاباد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مهاباد گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته نصب بگ فیلتر جهت کنترل و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی اطراف کارخانه است، همچنین نصب الواتور و اویل هیتر، تابلوهای قدرت و فرمان و پیگیری گازرسانی کارخانه از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

رستم پور خاطرنشان کرد: هزینه‌های انجام شده جهت بازسازی، تعمیرات و اورهال کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بالغ بر هفت میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات داخلی شهرداری مهاباد، انجام گرفته است.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد