Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:21:16 GMT

سارقان احشام و خودرو در میاندوآب به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۱۴

سارقان احشام و خودرو در میاندوآب به دام افتادند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان 2 نفر سارق احشام و یک نفر سارق خودرو دستگیر شدند، گفت: در این ارتباط 19 راس احشام و سه دستگاه خودرو کشف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی مبنی بر وقوع سرقت احشام، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و گروه تحقیق در این زمینه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انجام کار پلیسی و تحقیقاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان، 2 نفر سارق سابقه دار احشام در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان 19راس احشام کشف شد، گفت: این احشام 220 میلیون ریال ارزش داشته است و مالباختگان تحویل داده شد.
سرهنگ شیخ نژاد اظهار کرد: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
سرهنگ شیخ نژاد همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر وقوع سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی اقدامات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان انجام دادند.
وی افزود: پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی انجام گرفته، یک نفر سارق سابقه دار خودرو به هویت معلوم شناسایی و توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: از مخفیگاه وی سه دستگاه خودروی سواری سرقتی و تعداد 6 فقره اشیا داخل خودرو در مجموع به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد، گفت: اموال مالباختگان نیز پس از طی مراحل قانونی به آنان تحویل شد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
9871/3093/3072
**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق حین سرقت و کشف شش فقره سرقت باغات روستایی در همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته حین گشت زنی ماموران کلانتری" ۱۵ رسالت" در حاشیه روستای ابرو فرد مشکوکی را در حال حمل یک کیسه رویت می کنند.
️وی  افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات ماموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که در بازرسی از داخل کیسه مقادیری وسایل خانه باغ کشف که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۶ فقره سرقت از باغات اعتراف، و با دعوت از شکات، پرونده تشکیل و فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،️ سرهنگ نجفی گفت: از همشهریان  خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان