Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میزبان قعرنشین خود متوقف شد که در این بازی هم یک گل آبی پوشان مردود اعلام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میزبان قعرنشین خود متوقف شد که در این بازی هم یک گل آبی پوشان با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان مثل این تجربه را در هفته دوم لیگ هم داشتند. جایی که مقابل استقلال خوزستان گل سالم این تیم با اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد تا این تیم هم در هفته دوم و هم در هفته دوازدهم با اشتباهاتی مشابه پیروزی را با تساوی بدون گل عوض کند.

نکته جالب اینجاست که زننده هر دو گل مردود اعلام شده، جابر انصاری بود. مهاجم تبریزی آبی پوشان در سالی که این تیم از نظر گلزنی زیر خط فقر قرار گرفته است، با ۲ گل و یک پاس گل بهترین مهاجم این تیم و تاثیرگذار ترین بازیکن آنها بوده است. البته که اگر دو گل سالم او مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم و مقابل سیاه جامگان در هفته دوازدهم به اشتباه مردود اعلام نمی شد این بازیکن می توانست تا اینجای کار ۴ گله باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟

پیکارهای لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

   

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم