Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمیلیانو الگری، می گوید تیمش  عملکرد خوبی را به طور کلی در فصل جاری داشته است. 

طرفداری- سرمربی یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شد و درباره شرایط تیمش برای رویارویی با بارسلونا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به صحبت پرداخت.

الگری در جمع خبرنگاران درباره وضعیت دیبالا گفت:

دیبالا قطعاً فردا از ابتدا بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه با مسی؟ پائولو خیلی جوان تر است و هنوز نیاز دارد سبک بازی اش را بهبود ببخشد. آن‌ها از نظر فیزیکی و نحوه حرکت در زمین هم کاملاً متفاوت هستند. پنالتی زنان یوونتوس؟ دیبالا و هیگواین. هیگواین یکشنبه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، امّا دیبالا هم پنالتی زن اصلی ما خواهد بود. 

سرمربی یوونتوس درباره سه بازی در هشت روز گفت:

باید سعی کنیم قضاوت صحیحی داشته باشیم، فصل خوبی را سپری کرده ایم، ما در فصل گذشته هم در همین مقطع، مشکلاتی داشتیم، امّا در طول کل فصل عملکرد خوبی داشتیم. بعد از شکست در دو فینال، حالا این فرصت را داریم که یک لیگ قهرمانان بهتر را پیش رو داشته باشیم، راحت نخواهد بود، امّا سعی می کنیم، چشم انداز خود را مضاعف کنیم، ابتدا امّا باید به دنبال صعود به مرحله بعدی باشیم. فردا از میان مانژوکیچ، داگلاس کاستا و بلیز ماتویدی یکی بازی خواهد کرد. شاید از نظر تعداد بازی خیلی سخت باشد، امّا بدون شک، یک جدول برنامه شلوغ را می پسندم، به نظرم تعداد بازی کم در یک برهه طولانی مدت، کسل کننده خواهد بود.   

الگری در ادامه افزود:

من، تمام مجموعه یوونتوس و همه بازیکنان در فصل جاری باید متعهد باشیم تا بتوانیم هفتمین اسکودتو پیاپی را فتح کنیم. می دانیم بارسلونا تیمی تراز اول است و قطعاً با تیمی با استعداد روبرو خواهیم شد، برای کسب نتیجه ای مثبت، نیاز به عملکردی عالی خواهیم داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!