Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:07:56 GMT

اهدای 106 واحد خون به زلزله زدگان کرمانشاه در آستارا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۳۰

اهدای 106 واحد خون به زلزله زدگان کرمانشاه در آستارا

آستارا - ایرنا - مسئول پایگاه انتقال خون آستارا گفت: مردم آستارا طی مدت یک هفته، 106 واحد خون برای مصدومان زلزله غرب کشور اهدا کردند.

عبدالله کریم زاده غروب سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: از 98 مرد و هشت زن اهدا کننده خون، 39 نفر برای نخستین بار، 36 نفر به صورت مستمر و 31 نفر با سابقه اهدای خون در این عمل خیر مشارک کردند و برای گروه های خونی O منفی و مثبت کمبود وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مردم آستارا از مهرماه تاکنون حدود 630 واحد خون اهدا کرده اند و پایگاه انتقال خون این شهرستان همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا 14 فعال است و افراد با حداقل 18 سال و حداکثر 65 سال و در صورت نداشتن بیماری های قلبی و ریوی می توانند، خون اهدا کنند.

** 20 نمایشگاه کتاب در مدارس آستارا برپا شد
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا از برپایی 20 نمایشگاه کتاب در مدارس این شهرستان خبر داد.
صابر فرضی زاد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: نقش و اهمیت کتاب نسبت به سایر محصولات فرهنگی ارزشمند است و در این نمایشگاه ها 2 هزار جلد کتاب با 400 عنوان و با 15درصد تخفیف قیمت عرضه می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه ها برای نخستین بار در مدارس آستارا برپا شده و دانش آموزان و والدین آنها به مدت یک هفته می توانند از تازه های کتاب بهره مند شوند.
32 روستا در شهرستان آستارا تحت پوشش کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارند و حدود یک هزار کودک و نوجوان عضو این کتابخانه هستند.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 16 هزار دانش آموز در این شهرستان تحصیل می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124 /2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ قائم‌مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

علی رمضانی افزود: «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است شعار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا