Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:46:57 GMT

مهدوی‌کیا و هاشمیان در راه هیأت مدیره

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۳۶

با تدابیر وزیر ورزش قرار است تغییراتی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام شود و این بار باید شاهد حضور پیشکسوتان مطرحی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرده‌اند در هیأت مدیره سرخ‌ها باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با قطعیت جدایی علی‌اکبر طاهری از بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن او از هیأت مدیره این باشگاه حالا مسئولان وزارت ورزش و جوانان و در رأس آنها مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش با اتخاذ تدابیر جدید و ویژه به دنبال تزریق تفکری نو، حرفه‌ای و آشنا به مدیریت روز فوتبال دنیا به باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و با تدابیری که وزیر ورزش در جلسات متعدد اندیشیده ارتباط‌هایی با مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان دو پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس به جهت حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برقرار شده است.

این دو پیشکسوت مطرح که تجربه سال‌ها بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا را دارند سال‌ها تجربه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارند و به جهت تجربیات ملی و بین‌المللی آنها به خاطر اضافه شدن اندیشه‌های نو به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شدند.

عدم تفکر حرفه‌ای در سطح مدیریت کلان باشگاه‌های پرطرفدار به خصوص پرسپولیس در سال‌های اخیر باعث شده تا ضررهای مادی و معنوی زیادی به این باشگاه متحمل شود و بدون شک تزریق تفکرات نو، جدید و بین‌المللی می‌تواند باشگاه پرطرفداری همچون پرسپولیس را از گرداب مشکلات مدیریتی رهایی ببخشد و قطعاً مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان با علم بر این موضوع به دنبال حضور تفکرات نو در سطح کلان مدیریتی رفتند.

مذاکرات با این دو پیشکسوت مطرح در سطح خوبی انجام شده و به نظر می‌رسد جوان‌گرایی این بار نه در سطح بازیکن بلکه در سطح مدیریت مدنظر وزیر ورزش و جوانان و مشاوران است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت که علاوه بر تفکرات فنی بین‌المللی می‌توان با اتخاذ چنین تصمیماتی و به خدمت گرفتن پیشکسوتان مطرحی همچون مهدوی‌کیا و هاشمیان که تجربه سال‌ها بازی در بالاترین سطح اروپا را در اختیار دارند به دست آورد.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اطعام مهدوی در بیرجند

دریافت 19 MB کد خبر 6063980

دیگر خبرها

  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • سال اولین ها
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین