Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@18:47:10 GMT

بارش شدید برف در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۹۰۹

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ از بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید برف در گردنه های شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: نیروی های امدادی هلال احمر این شهرستان در حال امداد رسانی به خودروها گرفتار در برف در شهرستان کوهرنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هم اکنون بارش برف و کولاک، تردد خودرو هایی که در گردنه «چری» و دیگر گردنه های مرتفع این شهرستان در حال تردد هستند را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی پایگاه های هلال احمر از جمله پایگاه امدادی بازفت در حال امداد رسانی به خودرو های گرفتار در برف هستند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: مسافران از سفر غیر ضروری به ارتفاعات شهرستان کوهرنگ پرهیز کنند.

 سامانه بارشی در استان چهارمحال و بختیاری از ظهر سه شنبه در شهرستان کوهرنگ فعال شده است که بارش در ارتفاعات کوهرنگ به صورت برف است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش

 جلال هاشم زهی بیان کرد: با اعلام هشدار سازمان هواشناسی از روز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه تا غروب روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه نیروهای امدادی، لجستیک و پشتیبان جهت امدادرسانی در سوانح احتمالی آماده‌باش کامل هستند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش افزود: پایگاه‌های جاده‌ای و کوهستان این شعبه از نظر نیروی انسانی و خودروی آمادگی هرگونه حوادث احتمالی را دارند
 
 هاشم زهی در پایان متذکر شد: از تمامی مردم شهرستان تقاضا می‌شود از تردد غیرضرور به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی پرهیز نمایند.

وی عنوان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند