Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@15:55:08 GMT

شکست داعش در شرق دمشق

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۹۳۳

شکست داعش در شرق دمشق

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، منابع میدانی روز سه شنبه اعلام کردند ارتش و نیروهای مسلح سوریه، مواضع اشغال شده خود در بخش هایی از پادگان ادوات در شرق پایتخت را پاکسازی کردند.
ارتش سوریه با عقب راندن تروریست ها از این منطقه، وضعیت میدانی را به حالت قبل بازگرداند.

 

گروه های تروریستی احرارالشام و فیلق الرحمن از روز سه شنبه 23 آبان به پادگان ادوات ارتش سوریه در منطقه حرستا در بخش غربی غوطه شرقی یورش بردند و بخش هایی از آن را اشغال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پادگان ادوات یا مرکز اداره المرکبات بزرگترین پادگان نظامی ارتش سوریه در غوطه شرقی است که در منطقه ای از حرستا تا عربین و مدیرا قرار دارد.

 

گروه های تروریستی موجود در غوطه شرقی بویژه احرارالشام از روز سه شنبه عملیاتی را در منطقه حرستا با نام بانهم ظلموا علیه مواضع ارتش سوریه آغاز کرده اند.
این پادگان از سال 2011 بارها مورد یورش تروریست ها قرار گرفته بود ولی همه این حمله ها با شکست روبرو شد.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد