Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان حضور اعضای خانواده‌اش در روسیه را باعث احساس امنیت و هیجان بیشترش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روسیا تودی مصاحبه‌ای را با سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان انجام داد که می‌خوانید:

*در کازان کمبود چه چیزی را بیشتر احساس می‌کنید؟

دوستانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر آنها در ایران ماندند. البته دوستان جدیدی در روسیه پیدا کردم اما همانند دوستانم ایرانی‌ام نشدند. تمایل دارم تا اغلب آنها را ببینم.

*شایعه‌هایی وجود دارند که گاهی اوقات 25 تا 50 نفر از دوستانت به اینجا (روسیه) می‌آیند تا با تو ملاقات کنند. وقت‌تان را چگونه با آنها می‌گذرانید؟

نه، این تعدادی که شما گفتید خیلی زیاد است و به طور کلی کمتر هستند. من دایره‌ای از مردم را اطراف خودم دارم و با آنها ارتباط برقرار کرده‌ام. پس از آن دوران حرفه‌ای فوتبال را در سن 17 سالگی شروع کردم. معتقدم که آنها دوستان واقعی من هستند و متاسفانه بنا به دلایلی مشخصی اغلب یکدیگر را نمی‌بینیم. رایج‌ترین کمبود ما هم ارتباط و صحبت‌کردن است. وقتی با هم هستیم درباره افکار و برنامه‌های خود صحبت می‌کنیم و لحظه‌های خوشی را به خاطر می‌سپاریم.

*در روسیه تنها نیستید و خانواده کنار شماست. چه پشتیبانی از ناحیه آنها دریافت می‌کنید؟

پدرم، مادرم و خواهرم به اینجا (روسیه) آمدند. آنها در همه رقابت‌ها مرا حمایت می‌کنند. از این بابت خوشحالم و به همین خاطر احساس امنیت بیشتر و هیجان دارم. من وابستگی زیادی به خانواده‌ام دارم. علاوه بر این اغلب، اقوام ما نیز به دیدن‌مان می‌آیند. بدین‌خاطر همواره اتمسفر خوبی در خانه وجود دارد.

*دین چه جایگاهی در زندگی شما دارد؟

من به تمامی ادیان احترام می‌گذارم. صرف‌نظر از دین، این‌که مردم چگونه رفتار می‌کنند مهم است. من هم یکی از این افراد هستم و به آن افتخار می‌کنم. واقعا به اسلام و تمام موارد مربوط به آن احترام می‌گذارم.

*کازان یک شهر مهمان‌نواز برای مردم از هر دین و ملیتی است. آیا این مساله قابل احساس است؟

پیش از آمدن نمی‌دانستم که کازان یک شهر مسلمان‌نشین است. البته برای من این مساله مورد توجه نبود. الان که اینجا (کازان) هستم احساس خوشایندی دارم. مردم از تمامی ادیان با من به خوبی رفتار می‌کنند و همواره آماده حمایت هستند.

*کدام یک از آشپزی‌ها خوشمزه‌تر هستند؟ ایرانی تا تاتارستانی؟

من غذای خودمان (ترکمنی) را ترجیح می‌دهم. نمی‌توانم بگویم که به اندازه کافی از این غذاها را بلد هستم، زیرا همیشه مادرم غذا درست می‌کند. معمولا پس از بازی‌ها مرا با غذا با توجه به حفظ و پیگیری شرایط وزنی‌ام متنعم می‌کند. از غداهای محلی نیز بیشتر اسپاگتی را می‌پسندم.

*اما این غذا محلی نیست؟

نمی‌دانم، نمی‌دانم (لبخند می‌زند). به طور کلی برای من یا دیگر لژیونرها عادت کردن به غذای جدیدی سخت است.

انتهای پیام/

R7858/P1361/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سالیان گذشته با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله زهردار بود و حریفان را به دردسر می‌انداخت، اما طی سه ماه گذشته یک بازیکن جدید هم به این جمع اضافه شده که درخشش او پشت سر این دو مهاجم در گل‌ها و طراحی حملات ایران موثر بوده است.

مهدی قایدی با وجود اینکه ماه‌ها از تیم ملی دور بود، بخاطر عملکرد درخشان در لیگ برتر امارات توانست خودنمایی کند و با تاثیرگذاری در بیشتر بازی‌های این فصل اتحاد کلباء در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد و در فیفا دی اخیر هم در دو دیدارِ مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 بازی کند.

ستاره ریزنقش تیم ملی در دو دیدار ابتدایی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ کنگ  موفق به گلزنی شد و پس از آن هم در دو مسابقه برابر امارات و سوریه در ترکیب حضور تاثیرگذاری داشت، اما بعد از غیبت در سه بازی پیاپی، دیشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برگشت و گلزنی کرد.

مهدی قایدی پس از نیمکت نشینی مقابل ژاپن و قطر در جام ملت‌ها و حضور تعویضی در مسابقه رفت برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که یک پاس گل داد، شب گذشته در بازی برگشت در عشق‌آباد هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد و گل سه امتیازی زد.

قایدی که پس از جام ملت‌های آسیا در رقابت‌های باشگاهی دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، با حضور تعویضی برابر ترکمنستان در نخستین بازی سال موثر ظاهر شد و شب گذشته هم مقابل ترکمن‌ها یک گل تماشایی زد.

بدون تردید عملکرد قایدی در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و البته نمایشی که در رقابت‌های باشگاهی داشته، می‌تواند او را تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون کند.

دیگر خبرها

  • دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!
  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند