Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:13:47 GMT

مدارس خارگ چهارشنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۹۴۷

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به بارندگی شدید در جزیره خارگ گفت: همه مدارس جزیره روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به منطقه شاهد بارش‌های شدید در جزیره خارگ هستیم که تاکنون ۴۳ میلیمتر بارندگی در سطح این جزیره ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بارندگی در سطح جزیره، همه مدارس خارگ روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه بارندگی آسیبی به تاسیسات نفتی و پایانه‌ها وارد نکرده است، ادامه داد: دو نفر از صیادان که در دریا گرفتار شده بودند نجات یافتند و توسط اداره بندر خارگ اسکان یافتند.

وی گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران جزیره خارگ در آماده‌باش هستند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: در بیانیه گام دوم امام خامنه ای (حفظه الله)، انقلاب اسلامی قبل از اینکه انقلابی سیاسی باشد انقلابی فرهنگی معرفی می‌شود، انقلاب اسلامی ایران، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد. عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه به گونه‌ای چشم‌گیر افزایش داد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد و این معجزه‌ای دیگر از انقلاب و نظام اسلامی فعال و پیشرو است.

وی افزود: اگر متخاصمان به انقلاب اسلامی از عبرت‌های انقلاب درس آموخته بودند دست از دشمنی با مردم ایران برمی داشتند. امداد غیبی و پشتیبانی و نصرت مستمر در عرصه‌های مختلف از اول انقلاب تا امروز به حضور مردم و ایمان برآمده از معارف دینی آنان وابسته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ملت ایران به نصرت و وعده الهی ایمان دارند و در راه آبادانی دنیا و آخرت، جوانان خود را آماده رویایی با دشمنان تربیت کرده‌اند، از ویژگی‌های مهم عملیات وعده صادق همگرایی میدان و دیپلماسی بود، که قدرت، توازن، هماهنگی، هم‌پوشانی، هم‌صدایی و هم‌گامی مردم و نظام را به نمایش گذاشت، از طرف خودم و همه مردم جزیره مقاومت خارگ صمیمانه به نمایندگی از ارتش و سپاه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام کارگر گفت: همانگونه که عملیات وعده صادق در جنگ سخت موفق آمیز بود و طرح نور توسط فراجا نیز حوزه جنگ نرم نیز همراه با موفقیت هست. صمیمانه از مجموعه محترم نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی مقتدر جناب آقای سردار رادان تشکر می‌کنیم. عقبه جنگ سخت در تهاجم فرهنگی است که به دنبال تخدیر جامعه و حیا و غیرت زدایی است.

امام جمعه خارگ در پایان یادآور شد: مردم در کنار نیروی انتظامی هستند و ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی صراحت در اجزای قانون حجاب دارد. اون کسانی که غافل هستند با تذکر روشن می‌شوند و تمکین می‌کنند اما آن سلبریتی و ورزشکار که عامدانه قانون را رعایت نمی‌کند باید توسط دستگاه قضائی و دادستانی پیگیری شود.

کد خبر 6082458

دیگر خبرها

  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است