Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@16:49:49 GMT

پیام تبریک مخبر دزفولی به سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۹۵۹

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پیامی پایان یافتن عُمر داعش را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و سردار سلیمانی تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پیامی خطاب سردار قاسم سلیمانی پایان یافتن عُمر داعش را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ

وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

سلام خدا بر شهیدان ...

سلام خدا بر بزرگمردانی که حماسه‌هایی از جنس خون و ماندگاری آفریدند ...

سلام خدا بر مجاهدان باموالهِم و انفُسِهِم طریق محبت و ایمان، کسانی که همواره با رشادت خود فصل زرینی در تاریخ بشریت به یادگار گذاردند ...

امروز نه برای ملت ایران، بلکه برای همه بشریت روز بزرگی است. روزی که همه کفر و پلیدی با هدف خدشه به اسلام عزیز غده سرطانی داعش را ایجاد و پرورش دادند تا بتوانند به زعم خود خاک بر چهره این طریق سعادت بپاشند ولی خبر نداشتند که خاک بر خورشید می‌پاشند و طرفی نمی‌بندند.

امروز ملت بزرگ ایران به این فرزندان شجاع، آگاه و فداکار خود می‌بالد و یاد شهدای مدافع حرم هیچگاه از اذهان این مردم رشید پاک نخواهد شد. ای کاش امروز امام عزیز هم در میان ما بود و این صحنه‌ها را نظاره می‌کرد که نسل برخاسته از انقلاب چگونه با پرچمداری خلف صالحش از مظلوم دفاع می‌کند و هیچ ظلمی را در هیچ نقطه‌ای از عالم بر نمی‌تابند.

بر شهدای این مسیر چون همدانی‌ها، شاطری‌ها و حججی‌ها باید درود فرستاد و بر مادرانی که این رشید مردان در دامانشان رشد کردند مرحبا گفت.

این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، شما دلیر مرد عزیز و همه همسنگرانتان در این مسیر تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای شما توفیق و برای برای مردم ایران سعادت و رستگاری آرزومندم.

برادر کوچک شما

محمد مخبر دزفولی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند