Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، سرهنگ محمود فروزاد اظهار کرد: تاکنون ۳دستگاه کامیونت ایسوزو و ۴ دستگاه وانت محموله به مناطق زلزله زده به همت بسیجیان اعزام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه از زمان وقوع زلزله استان کرمانشاه تاکنون اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده با کمک بسیجیان به مناطق اعزام شده بیان کرد: این اقلام شامل ۲۳۰تخته پتو،۳۰۰دست لباس نو متناسب سنين مختلف، موادغذایی(۳۰۰ کیلو برنج، مقادیر زیادی کنسرو، رب، قالب پنیر، پت روغن خوراكي ،میوه، موادبهداشتی، فرش و موکت نو، ۵۰۰ شل آب معدنی و بیش از ۲۰۰۰ قرص نان و نیز مقادیر قابل توجهی خشکبار و…  به استان کرمانشاه اعزام و تحویل سپاه نبی اکرم(ص) داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان کار جمع آوری کمکهای مردم فهیم شهرستان توسط بسیجیان حوزه هاوپایگاه های مقاومت بسيج درحال انجام می باشد.

محمود فروزاد در پايان متذكر شد: درمكان هاي جمع آوري كمكهاي مردمي سپاه ناحيه ،حوزه هاي مقاومت بسيج و پايگاههاي مقاومت بسيج است و تمركز و تفكيك در ناحيه صورت مي گيرد.

همچنين تاكنون يكصد و سي ميليون ريال كمكهاي نقدي جمع آوري و به حساب كمك هاي مردمي سپاه واريز گرديده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره

گردشگری که در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، ساعت ۱۶:۰۵ روز بیست‌وهشتم فروردین در پی تماس مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد ۶۷ ساله در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بلافاصله تیم امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

نجات گران اعزامی‌پس از پیمودن مسافتی سخت و صعب‌العبور و دسترسی به مصدوم ۶۷ ساله که بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده بود، گردشگر مصدوم را تثبیت و اقدامات اولیه امدادی را روی وی انجام دادند.

نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای مردمی این گردشگر مصدوم شده را به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745308

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد