Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعد حریری نخست وزیر لبنان که از ریاض اعلام استعفا کرد، در گفت‌وگو با مجله "الرجل" که به زودی متن کامل آن منتشر خواهد شد، بار دیگر به بدگویی از ایران و به ستایش عربستان پرداخت. آفتاب‌‌نیوز :  سعد حریری در اظهارات خود علیه ایران مدعی شد، حسن روحانی کسی نیست که برای ما تصمیم بگیرد که چکار کنیم. ایران تلاش می‌کند قدرت خود را در منطقه نشان دهد و تبلیغاتی که ایرانی‌ها می‌کنند و خود را کسانی نشان می‌دهند که در سوریه قدرت دارند بخشی از این موضوع است اما این "تحکم" کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، او که امشب به بیروت بازمی‌گردد، گفت: زمانی که ایرانی‌ها با جان و دل از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه دفاع می‌کردند، روسیه مداخله کرد. اگر روسیه نبود اسد سقوط می‌کرد.

وی در تملق از عربستان و ولیعهد آن گفت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی درایت دارد و کمتر رهبری در جهان چنین دیدگاه و درایتی دارد که چالش و مشکل را ببیند و در جهت رفع این چالش عمل کند.
حریری افزود: نسلی جوان را در عربستان خصوصا با محمد بن سلمان شاهد هستیم که برای اشاعه چنین امیدی تلاش می‌کند.
سعد حریری ادامه داد، رهبر و پیشوا نمی‌تواند ناامید باشد.
نخست وزیر مستعفی لبنان در ادامه گفت: ملک سلمان نیز حافظه خوبی دارد و هیچ چهره و اسمی را فراموش نمی‌کند. او نیز دیدگاهی برای توسعه ریاض به طور گسترده دارد و این کار را با جمع کردن میراث گذشته و نگاهش به آینده صورت می‌دهد. از این رو امروز شاهد دستاوردهایی هستیم که او زمانی که امیر ریاض بود، در سر می‌پروراند.
به نوشته خبرگزاری ایسنا، مجله الرجل مجله عربستانی و اولین مجله عربی تخصصی در زمینه مردان است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد

یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویه‌را در آستانه شهرآورد با یکدیگر دیدار داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تغییر قدرت روی نیمکت پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی به اوسمار ویه‌را، شایعات زیادی را به دنبال داشت و حتی گفته می‌شد که یحیی گل‌محمدی نسبت به دستیار خود گلایه دارد، اما حالا بعد از چند مصاحبه اوسمار و تمجید از یحیی، گل‌محمدی هم از یک دیدار با مربی برزیلی خبر داده است.

او در این خصوص اظهار داشت: ما سه شنبه شام با هم بودیم و گپ مفصلی زدیم. هنوز با هم ارتباط داریم و برایش هم آرزوی موفقیت کردم. در هر صورت بحث تیم و هواداران خیلی مهم است.

یحیی با تمجید از اوسمار ویه‌را عنوان کرد: اوسمار شناخت خوبی از تیم داشت و آدم بسیار خوب و بانزاکتی است و از مربیان خیلی خوب است. در این یکی دو سالی که کار کردیم، ایده‌های خوبی داشت و انتخاب خوبی هم بود. برایش آرزوی موفقیت کردم و سه شنبه ۲-۳ ساعتی کنار هم بودیم و صحبت زیادی شد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین گفت: اصلا اینطور نیست که از کسی کینه به دل بگیرم و بگویم، چون دستیارم بوده نباید سرمربی می‌شد. اصلا اینطور نیست. وقتی تشخیص داده می‌شود که می‌تواند به تیم کمک کند، چرا ناراحت باشم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال در مجله فوتبال
  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • فیلمنامه‌نویسی برای سریال در شماره جدید «فیلم نگار»
  • ادامه بررسی جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ایران در مجله فوتبال
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • (ویدیو) تمجید صفحه رسمی پریمیرلیگ از سامان قدوس
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد
  • ببینید | مجله سرزمین من منتشر شد | عکس بفرستید و جایزه بگیرید
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد