Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج به معنای واقعی پناهگاه و امید مردم در همه موضوعات و عرصه‌ها است.

به  گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل سه‌شنبه‌شب در نشست با جهادگران سلامت اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف عملکرد مطلوبی داشته است و شاهد دستاوردهای بسیار خوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه برکات فعالیت‌های بسیج و بسیجیان در همه عرصه‌های داخلی و خارجی قابل مشاهده است، ادامه داد: مردم در کشورهای سوریه و عراق، داعش با همین روحیه بسیجی توانستند داعش را به ذلت بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه همه از بسیج انتظار کارهای بزرگ دارند، تصریح کرد: بصیرت، شهادت‌طلبی، پیروی از ولایت فقیه و توجه ویژه به بسیج تنها راه نجات از دام استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه بسیج همه شئون زندگی را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های بسیج مردم محور است و مسجد به عنوان سنگر و مرکز سقل برای بسیج مهم است.

خرمدل با بیان اینکه بسیج نسبت به همه موضوعات و در همه عرصه‌ها احساس مسئولیت می‌کند افزود: در زلزله کرمانشاه و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان نیز شاهد ورود بسیج و ارائه خدمات گسترده مردمی بودیم.

وی با بیان اینکه بسیج به معنای واقعی پناهگاه و امید مردم در همه موضوعات و عرصه‌ها است، تاکید کرد: امروز خدمت به مردم همانند جنگ با دشمنان در جبهه جنگ است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

دیگر خبرها

  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت