Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:24:19 GMT

مدارس نوبت صبح بوشهر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۰۶۲۷

با اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل، مدارس فردا چهارشنبه اول آذر ماه تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی بارندگی های شدید و مداوم که از دوشنبه آغاز شد و به دلیل شدت آن در روز سه شنبه، مدارس شهرهای بوشهر، جزیره خارک گناوه و دیلم در این استان در نوبت صبح روز چهار شنبه اول آذر ماه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: تصمیم تعطیلی مدارس در این شهرها با توجه به شدت بارندگی و آب گرفتگی خیابان ها و معابر برای تامین سلامت دانش آموزان با هماهنگی مسوولان گرفته شده است.

بنا به این اطلاعیه، مدارس در تمامی مقاطع شهرهای یاد شده روز چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل است. در صورت تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر، متعاقبا اعلام می شود.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بوشهر سامانه پرفشار باران زا از روز دوشنبه تا روز جمعه بر استان بوشهر حاکم است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت‌دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

وی از تخصیص دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: در نخستین اقدام و به‌دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد اعتبار یاد شده به طرح‌های اولویت‌دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مبلغ هزار میلیارد تومان از سوی استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

وی در ارتباط با جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: از مجموع اعتباراتی که از سوی استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیران و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی می‌شود و به عنوان اولین و تنها استان کشور خواهیم بود که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر