Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سکینه مهرابی رئیس اسبق سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در آیین تودیعش اظهار داشت: بنده از اواخر سال 91 به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی استان با اعتماد هیئت رئیسه سپاه استان برگزیده و این مأموریت خطیر را پذیرفتم.

وی با اشاره به سختی کار در اوایل تصدی در این سمت، گفت: مسلما وارد شدن از مرحله درمانی به یک مرحله ستادی و بسیجی در ابتدای کار برایم سخت بود و اما با توجه به اینکه کار اداری به این نحو انجام نداده بودم پس از گذشت چند ماه به همکاری و پشتوانه مسئولان دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان توانستم رشته کار را به دست بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابی در خصوص مهمترین اولویت ها و موفقیت های دوران تصدی خود در این سمت گفت: خوشبختانه بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این چند سال در کشور در حوزه های مختلف مطرح و موفق به اخذ تشویق نامه های کشوری شده است که همه اینها پس از لطف و مرحمت خداوند مرهون تلاش تمامی کادر بسیج جامعه پزشکی استان بوده است و همچنین حمایت دکتر مهدی شادنوش ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در همین جا از تمامی آنها تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد، بیان داشت: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان می تواند به جایگاه های بهتری با همراهی و هماهنگی بسیج در کانون ها و دفاترش در سراسر استان دست یابد.

رئیس اسبق بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: تشکیل حلقه های صالحین و رشد 140 درصدی آن در استان، مباحث امداد و درمان و اعزام بیش از 500 تیم به شکل یک روزه به مناطق مختلف استان و راه اندازی بیش از 10 بیمارستان تک تخصصی و پنج بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم استان از جمله طرح ها و اولویت های مهم در این مدت فعالیت بنده بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدامین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: معاونت بهداشت استان توانست ۸۲ درصد جامعه هدف این طرح را تحت پوشش قرار داده و فشار خون و قند خون آنها را پایش کند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که پوشش ۷۰ درصدی در ابتدای اجرای طرح برای استان پیش بینی شده بود.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربیاز نظر تعداد رتبه دهم کشوری بعد از چند دانشگاه مادر را کسب کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: سال گذشته ۱۷ پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت جهت ارائه خدمات سطح یک بهداشتی اضافه شد.

ولی زاد گفت: همچنین در سال گذشته ۹ مرکز خدمات جامع سلامت به شبانه روزی ارتقا پیدا کردند .

وی با اشاره به انتخاب نقده از استان آذربایجان غربی به عنوان مجری برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری افزود: در این خصوص نیز موفقیت های خوبی در این شهرستان حاصل شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته همچنین چهار مرکز سراج برای رفع مشکلات روان در شهرهای ارومیه، ماکو، مهاباد و میاندوآب راه اندازی شد که شامل مراکز خدمات جامع سلامت روان جامعه نگر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: رتبه برتر در رویداد جوانی جمعیت در کشور توسط این دانشگاه در سال گذشته کسب شد و تربیت کنشگران جمعیت برای اولین بار در کشور در معاونت بهداشتی استان اجرا شد.

ولی زاد گفت: ۱۱ نفر از اساتید هیات علمی این دانشگاه از نظر استناد مقالات، جزو دانشمندان برتر ۲ درصد استنادی دنیا در سال گذشته قرار گرفتند و این نسبت به سال پیش ازآن ۲ برابر شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از نظر رتبه تایمز در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور بعد از تبریز که در بازه ۵۰۱ تا ۶۰۰ دارای رتبه اول است، به اتفاق ۹ دانشگاه دیگر در بازه ۶۰۱ تا ۸۰۰ رتبه دوم را دارد که با توجه به این امر، جزو ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی برتر از نظر رتبه بندی تایمز هستیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با ۴۳۰ نفر هیات علمی نزدیک به پنج هزار دانشجو دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: انتخاب دانشگاه به عنوان همکار برتر ثبت تروما در کشور در سایه فعالیت همکاران در رجیستری ثبت تروما از دیگر افتخارات کسب شده در سال گذشته است .

 

دیگر خبرها

  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • ۵۸۰ قلم ملزومات پزشکی قاچاق در سمنان کشف شد
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد