Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:27:32 GMT

مسعود شجاعی یک ماه محروم شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۰۶۷۲

مسعود شجاعی یک ماه محروم شد

کاپیتان ایرانی پانیونیوس یونان به دلیل درگیری با یکی از هم‌تیمی‌های خود از سوی این باشگاه با محرومیت یک ماهه مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که دومین فصل حضورش در پانیونیوس را می‌گذراند طی ۱۱ مسابقه اخیر سوپر لیگ یونان به طور ثابت در ترکیب بوده، با ۳ گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و همچنین در چهار مسابقه گذشته بازوبند کاپیتانی را روی بازوی خود داشته اما شرایط هفته‌های اخیر او طوری شده که از روزهای درخشان ابتدای فصل فاصله گرفه و در وضعیت روحی خوبی به سر نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی سه روز قبل در هفته یازدهم سوپر لیگ یونان بعد از حضور یک نیمه‌ای مقابل زانتی و و دریافت یک کارت زرد در دقیقه ۴۶ جای خود را به  گیورگاس سارامانتاس داد تا مشخص شود شرایطی که در پانیونیوس دارد چندان مطلوب نیست و حتی برخی رسانه‌های یونانی عنوان نموده‌اند او در رختکن مانده و برای نیمه دوم به زمین نیامده است.


کاپیتان سابق تیم ملی ایران که در دو اردوی اخیر از سوی کارلوس کی‌روش در فهرست قرار نگرفته و احتمالا به همین دلیل اوضاع روحی مناسبی ندارد، امروز سه‌شنبه بعد از حضورش در تمرین با ونجلیس اکونومو، مدافع پانیونیوس که در دقیقه ۸۴ دیدار اخیرشان مقابل زانتی از زمین اخراج شده بود درگیری فیزیکی پیدا کرده و مدیر تیم که این صحنه را دیده جریمه‌ای سنگین برایشان در نظر گرفته است.

 

 


بنابر اعلام نیکوس زامانی، مدیر تیم فوتبال پانیونیوس، مسعود شجاعی و ونجلیس اکونومو ۳۰ روز از همراهی تیم محروم و محکوم به پرداخت ۳ هزار یورو شده‌اند.


مدیر پانیونیوس در توضیحاتی که برای محرومیت این دو بازیکن داشته عنوان نموده است: «حتی اگر شما بازیکنان خوب بازی کنید، باید به نظم پایبند باشید چراکه اولویت باشگاه نظم و انضباط است و عملکرد مثبت فنی در اولویت دوم قرار دارد؛ ما به این علت چنین تصمیمی گرفته‌ایم که بازیکنان یادشان باشد باشگاه پانیونیوس بالاتر از همه است.»


ضمنا با وجود اینکه ۱۱ هفته از سوپر لیگ یونان گذشته اما شجاعی ۴ اخطار دریافت کرده و علاوه بر آن در چهارمین مسابقه مقابل جیانینا با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شده که محرومیت او در دیدار جام حذفی اعمال شده است.

 

پانیونیوس مسعود شجاعی یونان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل فوق‌العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # شهاب زاهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • سوپرگل فوق‌العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی + ویدئو
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟