Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه در خصوص پایان دولت خود خوانده و تروریستی داعش بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن بیانیه وزارت خارجه به شرح زیر است:
اینک و در پس شش سال مقاومت سلحشورانه و شجاعانه در برابر تمامی توطئه های آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه، با هدایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و رشادت سردار پر افتخار سلیمانی آخرین کورسوی امید " حکومت موهوم اسلامی در عراق و شام " به خاموشی گرایید و پرچم شکوهمند پیروزی حق بر باطل و فتح بزرگ دلیر مردان مقاومت در آخرین پایگاه های مولّد خباثت، کشتار و جنایت به اهتزاز در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می رسد فصل مهم دیگری از تحولات در منطقه حساس غرب آسیا با همکاری، همراهی و رشادت همه نیروهای مقاومت و کشورهای منطقه که در مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و کشتار انسان های بی گناه، با تمام توان و در عمل گام های بلندی برداشتند آغاز شده و می رود که این منطقه و جهان را در برابر آزمون و تجربه ای تاریخ ساز قرار دهد.
آنانی که در این سال های پر فراز و نشیب، دهشتناک و تاریک تاریخ بشری در کنار ملت های مظلوم سوریه و عراق ایستادند و با اراده ای راسخ در میدان مبارزه و مذاکره هزینه ای سنگین برای دفاع از کرامت آدمیان و در مقابله با نفرت آفرینان و کینه توزان پرداختند، امروز با افتخار تمام به اعلام حمایت بی دریغ خود از امت اسلامی و عربی می بالند و آنان که از هیچ کشش و کوششی برای به یغما‌ بردن و غارت غنیمتی از برادران و خواهران خود دریغ نکردند و تنها بر هیزم آتش جنگی نابرابر و شرم آور افزودند، در ادامه مسیر پر خطا و ننگین خود همچنان با صرف هزینه های کلان و بی ثمر در بر پایی کنفرانس ها و مجموعه های تهُی و گردهمایی های بی حاصل به دنبال سرپوش گذاشتن بر اشتباهات و جنایات پر شمار خود و ای بسا یافتن شریکانی برای جرم ها و جنایات فجیع خود برای فردا روزی هستند که جامعه و وجدان های بیدار جهانی در پی قضاوت و محاکمه این عاملان و مسببان کشتار و تخریب بر خواهند خاست و در چنین روزهایی است که باید منتظر خباثت ها، توطئه ها و اقدامات انحرافی جدید آنان در بین ملت های منطقه بود که بی شک هوشیاری و درایت ملت ها و دولت های منطقه و جهان اسلام را طلب می نماید.
امروز با نابودی امید تشکیل دولت موهوم اسلامی در عراق و شام، بار دیگر به اثبات رسید که تروریسم و حامیان فکری، مالی، سیاسی و نظامی این پدیده فتنه افکن نیز محکوم به شکست بوده و باید در پیشگاه محاکم جهانی و وجدان های بیدار ملت ها پاسخگوی جنایات خود و کشتار و ویرانی و آواره گی میلیون ها انسان بی دفاع و بی گناه باشند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با آرزوی پایان یافتن اندیشه های موهوم و دروغینی که به مرگ و نابودی انسان ها از هر مذهب و آیینی می اندیشد، بر خود لازم می داند در پایان این مرحله از مبارزه با تروریسم، این دستاورد پرثمر را به ملت و دولت سوریه و عراق و به تمام ملت های منطقه و آزادیخواهان، بویژه رزمندگان مقاومت تبریک گفته و تلاش های بی دریغ مبارزان جان بر کف و راستین علیه تروریسم، مستشاران سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مقاومت حزب الله لبنان و دیگر گردان های مقاومت که خالصانه در پاکسازی منطقه از لوث وجود عناصر داعش مشارکت داشتند را ستایش نماید؛ همچنانکه بطور ویژه باید حمایت و مشارکت دولت روسیه در این مرحله حساس از مبارزه با تروریسم را پاس داشت و به نیکی یاد نمود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اذعان به قرار داشتن منطقه و جهان در «پیچ بزرگ تاریخی»، همچون گذشته از هیچ کوششی در راستای ترجمان رشادت های رزمندگان مقاومت در میدان نبرد، در عرصه های سیاسی دریغ نکرده و در تلاشی خالصانه در مسیر تحقق صلح، ثبات و امنیت منطقه ای و جهانی با همکاری جمعی قدم بر می دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت