Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای ثبت مکانیزه تخلف موتورسیکلت‌ها از امروز اول آذر خبر داد و گفت: سرعت، عبور از چراغ قرمز و ورود به خط ویژه ازجمله تخلفات ثبت‌شده توسط این سامانه است.

سردار محمدرضا مهماندار درخصوص ثبت مكانيزه تخلفات موتورسيكلت‌ها از اول آذر اظهار داشت: تا قبل از اين دوربين‌هاي ثبت تخلف نسبت به ثبت تخلف خودروها اقدام مي‌كردند كه با تغييراتي كه در سيستم سخت‌افزاري و نرم‌افزاري آنها به‌وجود آمد، مي‌توان تخلف موتورسيكلت‌ها را نيز از طريق اين سامانه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با تأكيد بر اين مطلب كه ثبت تخلف توسط سامانه‌ها در كنار ثبت تخلف به‌صورت دستي انجام مي‌شود، تصريح كرد: عبور از چراغ قرمز، سرعت و عبور از منطقه ويژه و اضطرار توسط موتورسيكلت‌ها ازجمله مواردي است كه توسط دوربين‌ها ثبت و اعمال قانون مي‌شود. سردار مهماندار با اعلام اين مطلب كه معضلي به نام بي‌انضباطي در حوزه موتورسيكلت وجود دارد و باعث ايجاد يكسري نگراني‌ها شده، عنوان كرد: ما قصد نداريم با اعمال قانون به قشري كه از طريق موتورسيكلت امرار معاش مي‌كنند،

صدمه وارد كنيم؛ اولويت ما كارهاي فرهنگي‌، ‌اطلاع‌رساني و آموزشي است. رئيس پليس راهور تهران بزرگ اعلام كرد: هم‌اكنون 3ميليون موتورسيكلت شماره‌گذاري شده در تهران تردد مي‌كنند، البته تعدادي موتورسيكلت نيز با شماره شهرستان در تهران تردد دارند كه بايد موتورسيكلت‌ها را ساماندهي كنيم. رئيس پليس راهور تهران بزرگ درباره مبلغ جريمه تخلف موتورسيكلت‌ها گفت: جريمه تخلف موتورسيكلت و خودرو يكي است؛ چراكه نوع تخلف و اتفاقي كه به‌دنبال آن به وقوع مي‌پيوندد، مثل هم است.

 

در همین زمینه: فاجعه موتورسیکلت‌ها در تهران ۱۴۰۰ هر موتورسیکلت برقی به اندازه ۱۲ درخت از آلودگی هوا می‌کاهد دوربین‌های شهری تخلفات موتورها را ثبت می‌کنند ۱۷۰ هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌های تهران خاک می‌خورند صدور آرم طرح ترافیک برای موتور سیکلت‌ها منتفی شد ۱۰میلیون موتور‌سوار بیمه ندارند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن ۱۲۵ هزار و ۴۸ یورو تعهد ارزی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان واحد ارزی مدیریت بانک تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

کد خبر 6085162

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند