Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@10:45:34 GMT

اعزام 450 مشمول به خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۰۷۸۱

اعزام 450 مشمول به خدمت سربازی

450 نفر از مشمولان خدمت نظام وظیفه استان به مراکز آموزشی نیروی انتظامی در مناطق مختلف کشور اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، امروز 450 نفر از مشمولان نظام وظیفه استان به مراکز آموزش نیروی انتظامی در مناطق مختلف کشوراعزام شدند.سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی در جمع این مشمولان، سربازی را تجربه مسئولیت پذیری و خدمتی بزرگ به میهن توصیف کرد و گفت: بخشی از امنیت کشور را مدیون سربازان وظیفه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی