Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواردیولا از پیروزی دیر هنگام برابر نماینده هلند می گوید.

طرفداری- پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در نشست خبری خود پس از پیروزی 1-0 برابر فاینورد حاضر شد.

به گزارش بی تی اسپورت، گواردیولا گفته است:

بسیار سخت بود و پیدا کردن فضایی در زمین، بسیار دشوار. گاهی این اتفاق ها پیش می افتد. نیمه دوم خیلی خیلی بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت هایی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم و حالا صدرنشین گروه خود هستیم و از این بابت رضایتمندیم.

برای این رقابت ها، شاختار و ناپولی احترام قائل هستیم. بازی های بسیاری در پیش داریم و خواهیم دید که در دیدار نهایی با چه تیمی رو به رو می شویم. چه کسی می داند در آیا چه رخ خواهد داد؟ امروز روز خاصی برای تمامی اعضای باشگاه است. آکادمی طی چند سال گذشته به سختی تلاش کرده و امروز ما فیل فودن و براهیم دیاز را در زمین داشتیم. آن ها ارزش بازی کردن برابر این طرفداران را حس می کنند. حالا بستگی به خود فیل دارد؛ او باشگاه را می شناسد، باید خونسرد باشد و هر روز به سختی تلاش کند. می داند که ما به او اعتماد داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص سه شکست متوالی گل‌گهر و ناراحتی شدید مارینوس اوزونیدیس در آخرین دیدار تیمش برابر هوادار از قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: ۲۳ هفته از مسابقات گذشته و یک روز هم سرمربی تیم ما ناراحت شده و از کوره در رفته است. در قیاس با اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد اتفاق خاصی رخ نداده، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی نبوده است. طبیعی بوده و نباید جدی دانست.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در مورد شکست‌های ماست که باید ببینیم با چه نفراتی بازی را تمام کردیم. با عباس شریفی و امیر اسلام طلب ۱۹ ساله، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، پوریا لطیفی فر، علیرضا آرتا و ... بازی کردیم و میانگین سنی تیم ما روی ۲۴ سال بود. مصدومیت چهار تا پنج بازیکن کلیدی ما در این قضیه تأثیرگذار بود. ضمن اینکه این فصل بدنه تیم ما عوض شده، طبیعی است که باید زمان بدهیم تا تیم با تمامی نفرات به میدان برود و فرصتی هم به بازیکنان جوان داده می‌شود تا در آینده به کیفیت بهتری برسند.

سرپرست تیم گل‌گهر در مورد اینکه بابت اشتباهات داوری مکاتبه‌ای با کمیته داوران شده، عنوان کرد: تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی VAR وارد فوتبال ایران نشود مشکلات داوری به قوت خود باقی است. تصویربرداری‌های دقیقی نداریم و نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که اشتباه داوری صورت گرفته است. امیدواریم داوران ما به تکنولوژی روز داوری دست یابند تا بهتر قضاوت کنند.

افسری در خصوص دیدار تیمش با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر عنوان کرد: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. در این بازی محروم نداریم و مصدومان تیم هم به بازی می‌رسند. هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند سخت‌تر می‌شود و بدون تردید بازی دشواری با استقلال خوزستان داریم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • هشدار گواردیولا: سخت‌تر از این فصل نداشته‌ام!
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد