Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده پیتر بوش دربی روهر در زمان مناسبی فرا رسیده است!

طرفداری- بروسیا دورتموند در دیدار مقابل تاتنهام سومین شکست خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد. سرمربی زرد و مشکی‌ها این شکست را مربوط به اعتماد به نفس بازیکنانش می‌داند.

به گزارش روهرناخریشتن، سرمربی دورتموند پس از پایان این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل توان بدنی بازیکنان دورتموند:

فکر نمی‌کنم که بازیکنان از لحاظ بدنی کم آورده باشند. گلی که دریافت کردیم اعتماد به نفس ما را هدف قرار داد. 30 دقیقه آغازین خیلی خوب بود. اما دیدید که گل تاتنهام چطور روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذاشت.

وضعیت پولیشیچ؟

امیدوارم که او براش شنبه آماده باشد. پولیشیچ تمرینات انفرادی را انجام داده است.

بازی با شالکه، آخرین شانس؟

دیدار با شالکه را به چشم یک فینال نگاه نمی‌کنم. اما بازی بسیار مهمی است.

مصدومیت بورکی:

او در رختکن بود و لباس‌هایش را خودش عوض کرد. اما باید مورد آزمایش قرار گیرد.

دربی روهر:

فکر می‌کنم که دربی در زمان مناسبی برای ما رخ داده است. شاید به روانپزشک احتیاج پیدا نکنیم، دربی می‌تواند به خودی خود کار روانپزشک را برای ما انجام دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس فحش خورد و دربی را برد

ژوزه مورایس در روزی که برای نخستین بار در نقش جهان فحش و دشنام شنید، دربی را از همشهری‌اش برد و فعلا از حکم اخراج فرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم