Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:22:42 GMT

افکار داعشی هنوز مسلمانان را تهدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۱۰۷۹

افکار داعشی هنوز مسلمانان را تهدید می‌کند

امام‌جمعه پیرانشهر گفت: افکار افراطی که در مدت حکومت داعش انتشار یافته، می‌تواند تهدیدی برای مسلمانان باشد بنابراین باید پیوسته مراقب تفکرات افراطی بود.

ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اهمیت شکست و نابودی داعش اظهار داشت: داعش از بعد فیزیکی از بین رفت اما افکار داعشی هنوز از بین نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش نیروهای نظامی و ملتهای منطقه، حکومت داعش در منطقه و کل جهان از بین رفت و دیگر جایی در این کره خاکی ندارد و به زباله‌دان تاریخ پیوست.

محمودی گفت: افکاری که داعش در این مدت به وجود آورده است هنوز از بین نرفته و دانشمندان و علمای مسلمان باید برای مقابله با این افکار وارد صحنه نبرد شوند و این افکار را از بین ببرند چراکه این افکار می‌تواند تهدیدی دوباره برای مسلمانان باشد.

امام‌جمعه پیرانشهر خاطرنشان کرد: داعش در این مدت به کشورها و نوامیس مردم تجاوز می‌کرد و شیعه یا سنی و یا هر دین و مذهبی دیگری برایشان مهم نبود چراکه هدف آن‌ها بدنام کردن دین اسلام بود.

وی تصریح کرد: مسلمانان دین اسلام را می‌شناسند و می‌دانند که یک دین کامل است اما کسانی که از اسلام شناختی ندارند و با دیدن اعمال داعش که با نام دین اسلام و مسلمانان انجام می‌شود، دیدگاه منفی نسبت به دین اسلام پیدا می‌کنند.

محمودی گفت: رهبر معظم انقلاب از همان روزهای اول تشکیل این گروه تروریستی با افشاگری در ارتباط با اهداف این گروه و حامیان آن، سبب شد تا مردم عادی نیز برای مقابله با این گروه به پا خیزند و با نثار خون خود این گروه تروریستی را از بین ببرند.

امام‌جمعه پیرانشهر با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در از بین بردن داعش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای ابتدایی به داد مردم منطقه که در چنگال داعش گیر افتاده بودند رسید و تا آخرین لحظه نابودی داعش به مبارزه ادامه داد و نقش مهمی در این راستا ایفا کرد.

انتهای پیام/

R41361/P1361/S6,48/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مجلس آمریکا بسته ۲۶میلیارد دلاری جدید برای کمک به رژیم صهیونیستی تصویب کرد. رسانه‌های آمریکا به بازداشت صد‌ها دانشجوی آمریکایی به بهانه حمایت از ‎فلسطین پرداختند.

شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰